Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Jeg er gravid 7+3 i dag. Men i dag så fikk jeg mensmurringer. Jeg gikk på do og oppdaget blod også kjente jeg en klump på størrelsen av en liten klementin skli ut av vaginaen. Jeg sluttet så å blø, men så bare noen timer etterpå så kom det igjen en klump og masse blod. (Ikke smerter). Det sluttet å blø for andre gang. Par timer etter det igjen kom det igjen en klump. Og nå har jeg blødd litt hele tiden siden det (ca to timer siden siste klump). har jeg nå spontantabotert?? Anonymkode: 61454...acd
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Kan dessverre virke slik *klem* Anonymkode: 34910...cd4
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Det er vel en viss sannsynlighet for det.. Jeg hadde selv bestått ultralyd, i tilfelle det er noe ufarlig. Best å vite uansett, synes jeg Anonymkode: e41c1...a80
shewolf Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 Høres ut som spontanabort. Hadde lignende opplevelse for noen måneder siden. Dra til lege og ta hcg test (blodprøve). Så blir du sikker. Lykke til videre ❤
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 Ja det tror jeg er en abort. Beklager. Anonymkode: 934e0...207
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 Kan være. Det er også de som blør store koagler av andre grunner, og det går bra. Det at du ikke har noe spesielt med smerter er jo eneste jeg kan tenke meg at er "bra" evt... (har selv hatt 4 x sa og alle var med sterke, rie aktige smerter) Selv ville jeg ordnet en ultralyd for å få ro i sjela, men forberedt meg mentalt på at det hadde vært sa. Klem til deg Anonymkode: 33e4a...23c
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #7 Skrevet 27. november 2019 Huff, stor klem til deg❤️❤️ Kontakt legen i morgen og få det undersøkt. Anonymkode: 5ed0d...220
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. november 2019 #8 Skrevet 27. november 2019 Har du sett disse klumpene? Livmoren din er langt mindre enn en klementin, det kan derfor ikke komme derfra om det var så stort. Blødninger og mensmurringer er helt normalt, det er ikke noen klar indikasjon på sa. Det er likevel helt normalt å abortere. Vil bare ønske deg lykke til likevel, om det blir noe av dette svangerskapet eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå