Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 "Fort deg, det er snart utsolgt" "Tør du å vente?" "Hvor lenge tør du å vente?" "HYYYL - disse rives vekk fra hyllene" "Siste dagen idag! Fort deg! *nedtelling*" -> etterfulgt av: "God nyhet! Vi forlenger salget med 3 dager!" "Produktene blir revet vekk - vær rask" "KUN 48 timer igjen!" "Tiden renner ut" Jeg ser på det som passiv-aggressivitet. Om det er noe som helst i verden som skulle eksistert, og blitt kalt mikroaggressjon, hadde dette vært mikroaggressjon. Anonymkode: 40b16...7b6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Trusler? Du vet ikke hva trusler er, det er en skam å kalle det trusler Anonymkode: 21027...6c2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Trusler? Du vet ikke hva trusler er, det er en skam å kalle det trusler Anonymkode: 21027...6c2 Da tror jeg ikke du vet hva "skam" er. Anonymkode: 40b16...7b6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Fort deg, det er snart utsolgt" "Tør du å vente?" "Hvor lenge tør du å vente?" "HYYYL - disse rives vekk fra hyllene" "Siste dagen idag! Fort deg! *nedtelling*" -> etterfulgt av: "God nyhet! Vi forlenger salget med 3 dager!" "Produktene blir revet vekk - vær rask" "KUN 48 timer igjen!" "Tiden renner ut" Jeg ser på det som passiv-aggressivitet. Om det er noe som helst i verden som skulle eksistert, og blitt kalt mikroaggressjon, hadde dette vært mikroaggressjon. Anonymkode: 40b16...7b6 Du vet nok ikke hva trusler er, jenta mi... Anonymkode: 24657...c60
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du vet nok ikke hva trusler er, jenta mi... Anonymkode: 24657...c60 Men jeg tipper du vet hva hersketeknikk er, jenta mi. Anonymkode: 40b16...7b6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #7 Skrevet 27. november 2019 Vel ville da kallt dette lokketilbud Anonymkode: 6abdb...2d0
Spurvugla Skrevet 27. november 2019 #8 Skrevet 27. november 2019 Trusler er vel feil ord, men åhh så irriterende. Jeg fikk mailer nesten hver dag i ukesvis med "Stort vårsalg!" "Kun en uke igjen av vårsalget!" "Siste sjanse på vårsalget!!!!". Endelig slutt, tenkte jeg. Neste dag: "Stort sommersalg!" (Det høres ut som en vits, men det skjedde faktisk. Jeg har lært å ta salg med en klype salt nå.)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #9 Skrevet 27. november 2019 Det er jo ikke trusler? Ta deg sammen Anonymkode: 84f35...2c2
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #10 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vel ville da kallt dette lokketilbud Anonymkode: 6abdb...2d0 Lokketilbud at de skriver, med caps lock: "FORT DEG!!!! DU GÅR GLIPP AV DET!! "? Anonymkode: 40b16...7b6
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #11 Skrevet 27. november 2019 2 minutter siden, Spurvugla skrev: Trusler er vel feil ord, men åhh så irriterende. Jeg fikk mailer nesten hver dag i ukesvis med "Stort vårsalg!" "Kun en uke igjen av vårsalget!" "Siste sjanse på vårsalget!!!!". Endelig slutt, tenkte jeg. Neste dag: "Stort sommersalg!" (Det høres ut som en vits, men det skjedde faktisk. Jeg har lært å ta salg med en klype salt nå.) Du vet ikke at du avmelde deg sånne mailer? Anonymkode: 21027...6c2
Spurvugla Skrevet 27. november 2019 #12 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du vet ikke at du avmelde deg sånne mailer? Anonymkode: 21027...6c2 Klart jeg vet det, og jeg har gjort det nå. Men jeg synes det har blitt merkbart verre de siste to årene. Før det var det mer informasjon om faltiske salgsperioder, ikke salg hele tida og mas hver dag. Derfor trodde jeg faktisk det skulle slutte etter dette vårsalget. Jeg tar det som et tegn på at mange butikker sliter, nettbutikkene også.
Syngensang Skrevet 27. november 2019 #13 Skrevet 27. november 2019 Ja, det er grusomt irriterande, men den største trusselen med det er vel at eg kastast telefonen i havet av frustrasjon.
Spurvugla Skrevet 27. november 2019 #14 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Syngensang skrev: Ja, det er grusomt irriterande, men den største trusselen med det er vel at eg kastast telefonen i havet av frustrasjon. Plast i havet, ikke bra 😂
Syngensang Skrevet 27. november 2019 #15 Skrevet 27. november 2019 3 minutter siden, Spurvugla skrev: Plast i havet, ikke bra 😂 Nei, det er jo ein reell trussel! Og unødvendig forbruk😂 Så då er kanskje desse mailane truslar likevel 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå