Gå til innhold

Finnes det noen som MÅ handle på black friday da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kritisere black friday er nå krenkende mot de som "må handle på salg".

Si meg. 

Jeg har sett vinterjakker på tilbud til 100-200 kr osv. Hvorfor må noen kjøpe merkejakke til 500 kr da? På black friday? 

Salg finner du hele året. 

Ingen MÅ HA kjøkkenmaskiner. Eller fiskars kniver. Du får det jo billigere på IKEA.

Anonymkode: 6febe...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tydeligvis et problem med dyre merker, siden dette er andre tråden din om dette. Så hva er egentlig problemet ditt med det?

Anonymkode: d4426...030

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du har tydeligvis et problem med dyre merker, siden dette er andre tråden din om dette. Så hva er egentlig problemet ditt med det?

Anonymkode: d4426...030

Jeg har ikke laget noen annen tråd om det, hva sikter du til egentlig!? 

Skrevet
Akkurat nå, Spurvugla skrev:

Jeg tipper du reagerer på denne ytringen  https://www.nrk.no/ytring/en-svart-dag-for-hvem_-sa-du_-1.14794751 på nrk? En fyr som sannsynligvis ikke har dårlig råd mener at å klage over kjøpemas og Black Friday er å se ned på fattige som  handle den dagen. Jeg er ikke helt overbevist, jeg heller.

Nettopp det jeg siktet til. 

Fattige "må" ikke handle på black friday.

Skrevet

Nei, det er sjeldent det man faktisk trenger (mat, hus, månedskort) som er på tilbud på slike dager.

Skrevet

Jeg må slett ikke handle noe som helst på fredag. Tipper jeg holder meg langt unna! 

Anonymkode: f5489...937

Skrevet

Som enslig mor på laveste sats uføretrygd. Så følger jeg med på salget nå, har en sønn på 13 år, som virkelig ønsker seg VR briller til jul. Jeg håper da og få de på salg, så jeg får råd til de.

Anonymkode: aa42f...a99

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som enslig mor på laveste sats uføretrygd. Så følger jeg med på salget nå, har en sønn på 13 år, som virkelig ønsker seg VR briller til jul. Jeg håper da og få de på salg, så jeg får råd til de.

Anonymkode: aa42f...a99

Men du er jo ikke fattig. Da hadde du ikke kunnet kjøpe VR briller i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har dårlig råd (ikke fattig) og har utsatt å kjøpe nye vinterbukser til barna. Håper noe er på salg på fredag, hbis ikke får jeg kjøpe til jul. Men jeg kjøper ikke merkeklær til 500. 500 er for mye uansett. Barna ønsker seg ting til jul som kanskje kommer på salg også. Budsjettet per julegave til barna er helst 200, maks 300, så kan være jeg finner noe de ønsker seg på salg. De ønsker seg data og telefoner som jeg aldri vil ha råd til, så blir det ikke til at jeg finner noe, får de penger som de kan spare

Anonymkode: 53c59...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...