Gå til innhold

De barneskiene hvor man kan bruke vanlige sko,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke brukanes i det hele tatt og har aldri sett i flere lengder, kun til småbarn. 

Mange steder er det gratis utlån av sportsutstyr. Her i byen heter det Skattekammeret og drives av Kirkens Bymisjon. Ville sjekket om tilsvarende finnes i din by/kommune. 

Anonymkode: de28e...d2b

Skrevet

Nei, definitivt nei. 

Slike er kun egnet til å drepe alt som måtte være av skiglede. 

Anonymkode: a8e27...ae7

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, definitivt nei. 

Slike er kun egnet til å drepe alt som måtte være av skiglede. 

Anonymkode: a8e27...ae7

Dette!

Skrevet

ligg unna!

Anonymkode: d591e...8f3

Skrevet

Nei, du må ikke tenke på det engang, det dreper alt som er av skiglede, håpløse å gå på 

Men sjekk finn, loppemarkeder, byttekvelder osv. Unger sliter ikke ut ski i den størrelsen altså, ikke noe problem å kjøpe brukt. 

Jeg har fire barn selv og har aldri kjøpt ski nye, de er kjøpt brukt eller arvet, og brukt til alle mine barn før de er gitt videre, ikke noe problem 

Anonymkode: 2dde9...952

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Vi har hatt slike selv, men de ble brukt én gang. Da var sønnen vår tre år og vi ville ikke investere i full langrennspakke til ham. Nå er han fire og vi har kjøpt full langrennspakke. De kan være ok til to-tre-åringer, for å få et første smak av skigåing, men da bare til et par gangers bruk og ikke til tur, bare til moro.

Anonymkode: ad19c...60c

Skrevet

Dr kan under t il brines til marn som leker seg med ski i hagen, men de egner seg ikke tom turgåing.

Anonymkode: 444f5...675

Skrevet

Mine har brukt det rundt to-tre år. Etter det har de hatt skikkelige ski. De duger ikke til skigåing i det hele tatt. Kun lek. 

Tips, på gjenvinningsstasjonen her jeg bor selger de ski for 50,- per par. Mye av det fremstår som nytt. 

Anonymkode: e18f9...271

Skrevet

Elendige 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...