Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Syns at ekteskap eller sambuarskap først og fremst skal vere eit felles prosjekt der ein steller born, hus, heim og øvrig famile. Om dei romantiske kjenslene sviktar etterkvart er det faktisk ikkje så viktig. Eg meiner at antijantelova har bidrege til mykje psykisk sjukdom. Når alle blir oppfordra til å tru at dei kan klare kva som helst blir ein gjerne skuffa når det viser seg at ein ikkje greier det. Moderat form for jantelov er best trur eg. Både for sjela og naturen. Eg meiner at born skal lære seg forhalde seg til eit nei og tole å høyre eit nei. Dei skal ikkje lære at dei er verdas midtpunkt. Og dei skal ikkje få vere med å bestemme alle ting som gjeld dei. Helst eit fåtal. Dei skal heller ikkje aktiviserast døgnet rundt men lære seg å bli sjølvstendige og ta eigne val og kjenne meistring ved eige initiativ ved å la dei styre på sjølve. Eg meiner òg at ein skal vente til iallefall første desember med alle juleting og ikkje pynte juletreet før jul. Dvs tidlegast den 23.12. Jula varer til ut i januar og om du ikkje har sett opp treet før jul er det fantastisk å slappe av med julekaker og bøker og leiker ein fekk til jul i eit julepynta hus eitpar veker. Eg meiner at likestilling er viktig og at staten å ta dei grep som trengst for å få kvinner inn styre og stell og unge gutar til å halde ut heile vidaregåande og læretid så dei får seg ein jobb. Men eg kjenner meg litt åleine. Finst der fleire som meg? (og eg vil gjerne behalde eigen karakter i sidemål.) Anonymkode: 62692...152
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Finnes da mange med tilsvarende meninger... Men noen av dine sterke meninger er jo pokker meg bagateller. Pynting til jul? Hvem i helvete bryr seg om hva naboen foretrekker? Om de pynter 1. September eller 1. Desember er da likegyldig for deg? Anonymkode: cc5fd...54a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Syns at ekteskap eller sambuarskap først og fremst skal vere eit felles prosjekt der ein steller born, hus, heim og øvrig famile. Om dei romantiske kjenslene sviktar etterkvart er det faktisk ikkje så viktig. Eg meiner at antijantelova har bidrege til mykje psykisk sjukdom. Når alle blir oppfordra til å tru at dei kan klare kva som helst blir ein gjerne skuffa når det viser seg at ein ikkje greier det. Moderat form for jantelov er best trur eg. Både for sjela og naturen. Eg meiner at born skal lære seg forhalde seg til eit nei og tole å høyre eit nei. Dei skal ikkje lære at dei er verdas midtpunkt. Og dei skal ikkje få vere med å bestemme alle ting som gjeld dei. Helst eit fåtal. Dei skal heller ikkje aktiviserast døgnet rundt men lære seg å bli sjølvstendige og ta eigne val og kjenne meistring ved eige initiativ ved å la dei styre på sjølve. Eg meiner òg at ein skal vente til iallefall første desember med alle juleting og ikkje pynte juletreet før jul. Dvs tidlegast den 23.12. Jula varer til ut i januar og om du ikkje har sett opp treet før jul er det fantastisk å slappe av med julekaker og bøker og leiker ein fekk til jul i eit julepynta hus eitpar veker. Eg meiner at likestilling er viktig og at staten å ta dei grep som trengst for å få kvinner inn styre og stell og unge gutar til å halde ut heile vidaregåande og læretid så dei får seg ein jobb. Men eg kjenner meg litt åleine. Finst der fleire som meg? (og eg vil gjerne behalde eigen karakter i sidemål.) Anonymkode: 62692...152 Tipper det var dette som egentlig var budskpaet ditt. Og det er like lite interessant nå, som det har vært i alle foregående tråder Anonymkode: a3003...536
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #4 Skrevet 26. november 2019 Jeg er enig med deg i alt bortsett fra det med at det ikke er så viktig om kjæresteforholdet forsvinner i et forhold. Et forhold vil jo gå opp og ned, og skal man beholde kjæresteforholdet så tror jeg begge to må jobbe bevisst og aktivt for det. Jeg tror at hvis man gjør det så vil man også ha større toleranse for de dårligere periodene, og mer tålmodighet med dem, enn om man i praksis ikke er mer en velfungerende venner som bor under samme tak og samarbeider om prosjekt familien. Jeg tror det å jobbe for å holde på kjæresteforholdet og se den andre gjør kjærligheten dypere også, ikke minst fordi et intimt forhold med mye nærhet også fører til at man får økte nivåer med tilknytningshormoner i kroppen - noe som igjen gjør at man er villig til å jobbe mer for forholdet. Slik samfunnet er i dag, hvor det er så lett å bytte ut en partner med en annen og ingen slipper å sulte om de er alene, tror jeg det er enda viktigere at man jobber aktivt for å beholde kjæresteforholdet og kjærligheten. Da blir grensen for å gå, eller for å rote med andre, høyere. Tror jeg. Men ellers er jeg helt enig med deg Anonymkode: 7c1cc...780
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #5 Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Syns at ekteskap eller sambuarskap først og fremst skal vere eit felles prosjekt der ein steller born, hus, heim og øvrig famile. Om dei romantiske kjenslene sviktar etterkvart er det faktisk ikkje så viktig. Eg meiner at antijantelova har bidrege til mykje psykisk sjukdom. Når alle blir oppfordra til å tru at dei kan klare kva som helst blir ein gjerne skuffa når det viser seg at ein ikkje greier det. Moderat form for jantelov er best trur eg. Både for sjela og naturen. Eg meiner at born skal lære seg forhalde seg til eit nei og tole å høyre eit nei. Dei skal ikkje lære at dei er verdas midtpunkt. Og dei skal ikkje få vere med å bestemme alle ting som gjeld dei. Helst eit fåtal. Dei skal heller ikkje aktiviserast døgnet rundt men lære seg å bli sjølvstendige og ta eigne val og kjenne meistring ved eige initiativ ved å la dei styre på sjølve. Eg meiner òg at ein skal vente til iallefall første desember med alle juleting og ikkje pynte juletreet før jul. Dvs tidlegast den 23.12. Jula varer til ut i januar og om du ikkje har sett opp treet før jul er det fantastisk å slappe av med julekaker og bøker og leiker ein fekk til jul i eit julepynta hus eitpar veker. Eg meiner at likestilling er viktig og at staten å ta dei grep som trengst for å få kvinner inn styre og stell og unge gutar til å halde ut heile vidaregåande og læretid så dei får seg ein jobb. Men eg kjenner meg litt åleine. Finst der fleire som meg? (og eg vil gjerne behalde eigen karakter i sidemål.) Anonymkode: 62692...152 Eg meiner.. Det var da mye enveis kommunikasjon. Det som er fint her i Norge er at vi har egne meninger. Så du må gjerne mene hva du vil, men hvis jeg blir lykkelig av å sette frem en julenisse i november, så er det heldigvis mitt valg. Du høres neste ut som en treåring som sier: Jeg vil, jeg vil.. Anonymkode: 5b38a...fa4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #6 Skrevet 26. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eg meiner.. Det var da mye enveis kommunikasjon. Det som er fint her i Norge er at vi har egne meninger. Så du må gjerne mene hva du vil, men hvis jeg blir lykkelig av å sette frem en julenisse i november, så er det heldigvis mitt valg. Du høres neste ut som en treåring som sier: Jeg vil, jeg vil.. Anonymkode: 5b38a...fa4 Tja, når du har svart på mitt innlegg blir det jo tovegskommunikssjon. Klart eg ikkje kan nekte deg å bli lukkeleg av nisse i november. Men eg syns det er trist at dei fleste er ferdig med jula midt i romjula, så går dei glipp av den roen, etter at alt gavemaset og matmaset har lagt seg. Men det er jo opp til kvar enkelt. Verre er det at det er symptomatisk for vår tid. Vi greier ikkje å vente med noko. Vi skal ha alt det koselege og kjekke med ein gong. Kva med å vente, styre litt med julevasken, stresse litt med kakene, gle seg til og så nyte? I mitt hovud heng denne nytelsesykja at vi skal ha alt, med ein gong, tett saman med dei miljøproblema vi har i verda. Vi greier ikkje begrense oss. 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tipper det var dette som egentlig var budskpaet ditt. Og det er like lite interessant nå, som det har vært i alle foregånde tråder Anonymkode: a3003...536 Det var faktisk ein tråd om ei som lurte på å gå frå den snille kjekke mannen ho var glad i og som var ein god far for ungane hennar, men som ho ikkje hadde dei rette kjenslene for (akkurat no) som inspirerte meg. Men har no svart på juletankane mine over her, det kan tolkast i eit større perspektiv. Anonymkode: 62692...152
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #7 Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med deg i alt bortsett fra det med at det ikke er så viktig om kjæresteforholdet forsvinner i et forhold. Et forhold vil jo gå opp og ned, og skal man beholde kjæresteforholdet så tror jeg begge to må jobbe bevisst og aktivt for det. Jeg tror at hvis man gjør det så vil man også ha større toleranse for de dårligere periodene, og mer tålmodighet med dem, enn om man i praksis ikke er mer en velfungerende venner som bor under samme tak og samarbeider om prosjekt familien. Jeg tror det å jobbe for å holde på kjæresteforholdet og se den andre gjør kjærligheten dypere også, ikke minst fordi et intimt forhold med mye nærhet også fører til at man får økte nivåer med tilknytningshormoner i kroppen - noe som igjen gjør at man er villig til å jobbe mer for forholdet. Slik samfunnet er i dag, hvor det er så lett å bytte ut en partner med en annen og ingen slipper å sulte om de er alene, tror jeg det er enda viktigere at man jobber aktivt for å beholde kjæresteforholdet og kjærligheten. Da blir grensen for å gå, eller for å rote med andre, høyere. Tror jeg. Men ellers er jeg helt enig med deg Anonymkode: 7c1cc...780 Jau, du har rett i at det er viktig å prøve å behalde kjæresteforhaldet. Men eg trur vi er for opptatt av at det skal vere så perfekt, og for lettvint byter ut partneren om ein har mindre kjensler for kvarandre ein periode. Så kanskje er vi litt einige likevel. Anonymkode: 62692...152
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #8 Skrevet 26. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Finnes da mange med tilsvarende meninger... Men noen av dine sterke meninger er jo pokker meg bagateller. Pynting til jul? Hvem i helvete bryr seg om hva naboen foretrekker? Om de pynter 1. September eller 1. Desember er da likegyldig for deg? Anonymkode: cc5fd...54a Hvorfor så aggressiv? Hva ønsker du å oppnå med det? Anonymkode: 6f612...a8d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #9 Skrevet 26. november 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor så aggressiv? Hva ønsker du å oppnå med det? Anonymkode: 6f612...a8d Aggressiv? Snakk om å se spøkelser på høylys dag.... Anonymkode: f9719...8d2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #10 Skrevet 26. november 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aggressiv? Snakk om å se spøkelser på høylys dag.... Anonymkode: f9719...8d2 Det er jo rimelig aggressivt da Anonymkode: a3003...536
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #11 Skrevet 26. november 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aggressiv? Snakk om å se spøkelser på høylys dag.... Anonymkode: f9719...8d2 Enig med ho over, banning gjer gjerne at ein høyrest litt aggressive ut. Men så er no eg gammaldags då. Og eg forklarte til ei anna over her kvifor eg meinar ting om kortid ein byrjar jula. Anonymkode: 62692...152
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #12 Skrevet 27. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Syns at ekteskap eller sambuarskap først og fremst skal vere eit felles prosjekt der ein steller born, hus, heim og øvrig famile. Om dei romantiske kjenslene sviktar etterkvart er det faktisk ikkje så viktig. Eg meiner at antijantelova har bidrege til mykje psykisk sjukdom. Når alle blir oppfordra til å tru at dei kan klare kva som helst blir ein gjerne skuffa når det viser seg at ein ikkje greier det. Moderat form for jantelov er best trur eg. Både for sjela og naturen. Eg meiner at born skal lære seg forhalde seg til eit nei og tole å høyre eit nei. Dei skal ikkje lære at dei er verdas midtpunkt. Og dei skal ikkje få vere med å bestemme alle ting som gjeld dei. Helst eit fåtal. Dei skal heller ikkje aktiviserast døgnet rundt men lære seg å bli sjølvstendige og ta eigne val og kjenne meistring ved eige initiativ ved å la dei styre på sjølve. Eg meiner òg at ein skal vente til iallefall første desember med alle juleting og ikkje pynte juletreet før jul. Dvs tidlegast den 23.12. Jula varer til ut i januar og om du ikkje har sett opp treet før jul er det fantastisk å slappe av med julekaker og bøker og leiker ein fekk til jul i eit julepynta hus eitpar veker. Eg meiner at likestilling er viktig og at staten å ta dei grep som trengst for å få kvinner inn styre og stell og unge gutar til å halde ut heile vidaregåande og læretid så dei får seg ein jobb. Men eg kjenner meg litt åleine. Finst der fleire som meg? (og eg vil gjerne behalde eigen karakter i sidemål.) Anonymkode: 62692...152 Merkeleg. Du ynskjar deg eiga karakter i sidemål, men landsmålet ditt vart no hellar stusseleg. Anonymkode: 06643...790
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #13 Skrevet 27. november 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Merkeleg. Du ynskjar deg eiga karakter i sidemål, men landsmålet ditt vart no hellar stusseleg. Anonymkode: 06643...790 Hun påsto vel ikke noe sted at hun er noe annet enn et menneske anno 2019, tross overnevnte verdier og holdninger. At hun skal være en Aasen-entusiast som fornekter bruker av begrepet «nynorsk» og klamrer seg til det forstenede og nedgravde «landsmål». Det står ikke noe sted. Anonymkode: b7ffc...b21
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #14 Skrevet 27. november 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Merkeleg. Du ynskjar deg eiga karakter i sidemål, men landsmålet ditt vart no hellar stusseleg. Anonymkode: 06643...790 No har ikkje eg sagt noko om kva som er mitt sidemålet mitt. Men landsmål er det iallefall ikkje. Anonymkode: 62692...152
Anonym bruker Skrevet 27. november 2019 #15 Skrevet 27. november 2019 Eg er også gammeldags, eg liker lilla adventslys og rød julepynt 😜 Anonymkode: 4b6cd...0b2
Hengebukksvinet Skrevet 27. november 2019 #17 Skrevet 27. november 2019 Jeg et visst også gammeldags. Og det lever jeg godt med😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå