Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Er 30 år. Bruker å få mensen hver 28.dag. Aldi noe tull i forhold til syklus. Kan ha gått ett par dager over en eller annen gang, men får typiske symptomer i forkant, og sikkerstikk er at brystene blir ømme ca 4-5 dager i forkant. Aldri opplevd at dette ikke skjer. Ved graviditet har jeg hatt de samme symptomene, og de få gangene jeg har gått over også. Nå er det gått 30 dager, og brystene finnes ikke ømme, eller st jeg kjenner moe Pms "tegn" Er sterilisert så sjangsen for graviditet er liten, men blir jo å teste for sikkerhetsskyld om den ikke kommer. Har ikke startet på medisiner, eller hatt endringer i kosthold som kan forklare det heller. Så kan kroppen rett og slett hoppe over en eggløsning? Anonymkode: 47625...dd5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Ja, den kan det. Er faktisk bare et par måneder siden det skjedde med meg. Gikk plutselig 56 dager mellom, var ikke gravid. Til gjengjeld hadde jeg bare 16 dager på syklusen etterpå. Anonymkode: e261b...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå