Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #1 Skrevet 26. november 2019 Jeg trenger litt hjelp med de nye vips fakturaene. Fikk kommune regning på den trykket godkjent. Tenkte oi så kjekt, men så var jeg i nettbanken i dag og så at de også har lagt den til forfall. Betyr det at den blir trekt to ganger?? Anonymkode: 203fc...f88
Mamma_til_2 Skrevet 26. november 2019 #2 Skrevet 26. november 2019 Ble den betalt når du trykket godkjenn eller ble den lagt til betaling med forfall dato fremover? Jeg får mine fakturaer både på vips og i nettbank, og når jeg da trykker godkjenn så legges den til betaling på betalingsdato om jeg ikke forandrer det.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #3 Skrevet 26. november 2019 20 minutter siden, Mamma_til_2 skrev: Ble den betalt når du trykket godkjenn eller ble den lagt til betaling med forfall dato fremover? Jeg får mine fakturaer både på vips og i nettbank, og når jeg da trykker godkjenn så legges den til betaling på betalingsdato om jeg ikke forandrer det. Begge ligger inne som forfall fremover altså 1. 12 Anonymkode: 203fc...f88
Mamma_til_2 Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 (endret) Er det samme faktura så gå inn og slett den ene. Endret 27. november 2019 av Mamma_til_2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå