Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Synes ofte jeg orker så lite! Har lyst til å sove hver ettermiddag... har forholdsvis store unger (voksne, tenåring og 10 åring). Anonymkode: 99e75...72d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Mandag: Ikke noe fast, ofte med eldste på fritidsaktivitet. Tirsdag: Trening. Onsdag: Jeg er trener for aktiviteten til det yngste barnet. Torsdag: Trening. Fredag: ikke noe fast, som regel taco og avslapning. Jeg føler jeg får mer energi av å trene, blir slappere og trøttere når jeg ikke trener. Anonymkode: 480ad...49e
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Lager middag, gjør lekser, vasker en maskin med klær og rydder vekk det som er tørt, trener. Jeg legger meg ca kl 21 og sover til 7, slik at jeg er opplagt hver dag.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 Henter barn i barnehage. Hjemme litt før 5. Koser og ser litt på tv og lager deretter middag. Spiser som oftest mellom 6 og 7. Leggetid for barna halv 8. Ferdig med stell, legging og barn sovner halv 9 tiden og deretter enten sovner jeg eller finner frem tøy, tar oppvasken hvis den ikke er tatt, bretter og vasker tøy, rydder. Der litt på tv med mannen hvis han er hjemme. I seng 11 tiden de dagene jeg ikke sovner med den minste. Anonymkode: 9ff31...fc7
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mandag: Ikke noe fast, ofte med eldste på fritidsaktivitet. Tirsdag: Trening. Onsdag: Jeg er trener for aktiviteten til det yngste barnet. Torsdag: Trening. Fredag: ikke noe fast, som regel taco og avslapning. Jeg føler jeg får mer energi av å trene, blir slappere og trøttere når jeg ikke trener. Anonymkode: 480ad...49e Jeg trener også en del, og kjenner at det hjelper der og da, men ikke til dagen etter... Anonymkode: 99e75...72d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 1 time siden, tante grusom master of law skrev: Lager middag, gjør lekser, vasker en maskin med klær og rydder vekk det som er tørt, trener. Jeg legger meg ca kl 21 og sover til 7, slik at jeg er opplagt hver dag. Sover du 10 timer? 😊 Anonymkode: 8ae1a...194
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2019 #7 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Sover du 10 timer? 😊 Anonymkode: 8ae1a...194 Ja. 9-10 timer hver natt. Hvis ikke blir jeg en zombie uten overskudd på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #8 Skrevet 25. november 2019 Lager middag, kjører til treninger, vasker klær, støvsuger, rydder, vasker.... Anonymkode: 27a52...fc5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #9 Skrevet 25. november 2019 Lager middag, følger opp unger med lekser, kjører og henter barn på aktiviteter og hos venner, trener, ser tv, husarbeid, håndarbeid, møter venner og noen ganger jobber litt ekstra. Anonymkode: 55bdd...ded
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #10 Skrevet 25. november 2019 Henter barn i bhg,spiser middag, hjelper til med lekser. Er på aktivitet med barna( er trener for de) leser,strikker, vasker klær, legger barna. Anonymkode: f5cef...377
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #11 Skrevet 25. november 2019 Henter i barnehage, lager middag, spiser middag sammen med familien. Leker med barnet, gjør kveldsstell og gir kveldsmat til barnet. Legger han rundt 19. Deretter rydder jeg opp etter middag og leking, og gjør annet lett husarbeid. Ser deretter på TV med mannen. Dusjer, legger frem rent tøy og lager matpakker. Går kveldstur med hunden. Legger meg og leser rundt kl 22, sovner ca kl 23. Anonymkode: 53a03...60f
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #12 Skrevet 25. november 2019 En million ting føler jeg... Lager mat, rydder etter mat, lekser og logopedisk trening med eldste, dusj av enten unger eller meg selv, en tur ut for å hente pakker kanskje eller andre ærender, setter på/henger opp klær, rydder generelt, kveldsstell + kveldsmat, legger unger, lager matpakker, legger frem tøy, og så drar jeg frem studier etter ungene har lagt seg(fulltidsstudent + 100 % jobb). Ellers er det alltid noe som står på vent som å lage album, rydde i skap, vaske der det må vaskes, osv. Prøver å leke litt med ungene hver ettermiddag og begrense husarbeidet mens de er våken. Er våken fra 5-6 til rundt midnatt. Anonymkode: c1a2b...7a3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #13 Skrevet 25. november 2019 Henter i barnehagen, lager middag mens jeg hjelper de to eldste med leksene. Følger til fritidsaktiviteter, rydder/vasker, passer på/leker med de to minste barna. Setter frem/lager til kveldsmat. Dusjer/steller de minste, legger dem. Følger opp de eldste i kveldsrutinene på badet, legger dem. Rydder kjøkkenet, setter på oppvaskemaskin. Vasker klær, henger opp klær, legger sammen klær fra tørketrommel. Ser på tv eller trener (jeg og mannen har hver våre kvelder i uken vi trener). Strikker hvis jeg ser på tv. Rydder ut av oppvaskemaskin og henger opp siste klesvask. Smører matpakker til de to eldste og oss voksne. Sjekker over at de to eldste har det de skal i skolesekkene sine. Ordner i gangen slik at sko, jakker og evt luer henger fremst på knaggen og er klare til å brukes. Går på badet, sjekker at det ligger klær fremme til alle barna til neste dag. Legger meg, surfer på telefonen før jeg sovner. Er som oftest i seng mellom kl 23-00, noe som egentlig er litt for sent... Anonymkode: 72cf0...13a
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #14 Skrevet 25. november 2019 Ungene trener minst 2 timer hver alle dagene i uka. 3 av dagene kjører bi et stykke til trening, så da tar det 4 timer. I helgene er det ofte stevner. I tillegg jobber vi turnus begge to. Så dagene går. Så hvile blir det lite av😂 Anonymkode: 44f87...0d2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #15 Skrevet 25. november 2019 Jeg henter i barnehagen kl. 15.45. Når vi kommer hjem tømmer og fyller jeg oppvaskmaskinen, setter på en maskin med tøy og dekker bordet. Leker med sønnen vår mens mannen lager middag (han kommer hjem rundt kl. 17). Vi spiser middag sammen syv dager i uken. Så leker vi litt mer, før vi ser barne-TV. Så er det badetid, kveldsmat og lese bøker på senga, før sønnen vår legger seg i åttetiden. Fra åtte og til jeg legger meg kl. 22 pleier jeg å jobbe. Sånn er alle hverdagene våre. Anonymkode: 3544c...cbc
Havhesten2017 Skrevet 25. november 2019 #16 Skrevet 25. november 2019 trener, handler, lager middag, følger/henter på trening og andre fritidsaktiviteter, vasker klær, rydder, jobber alltid 1-3 timer om kvelden
MTF Skrevet 26. november 2019 #17 Skrevet 26. november 2019 Jeg har barn på snart 15 og 12,5 år. Jeg lager middag, eventuelt kjører yngste til trening (eldste går), trener, gjør husarbeid av ulikt slag, hjelper til med lekser dersom behov og får en halvtime på sofaen foran tvèn eller med en bok før jeg legger meg i ti-halv elleve tiden om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #18 Skrevet 26. november 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Henter barn i barnehage. Hjemme litt før 5. Koser og ser litt på tv og lager deretter middag. Spiser som oftest mellom 6 og 7. Leggetid for barna halv 8. Ferdig med stell, legging og barn sovner halv 9 tiden og deretter enten sovner jeg eller finner frem tøy, tar oppvasken hvis den ikke er tatt, bretter og vasker tøy, rydder. Der litt på tv med mannen hvis han er hjemme. I seng 11 tiden de dagene jeg ikke sovner med den minste. Anonymkode: 9ff31...fc7 Akkurat som her. Bare at jeg ser tv alene hver kveld 😉 Med full jobb i bhg og alene med barn hjemme, kjenner jeg at det er litt godt når alle sover og jeg kan ha litt tid til fred og ro 😂 Anonymkode: 3af40...b06
Anonym bruker Skrevet 26. november 2019 #19 Skrevet 26. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Akkurat som her. Bare at jeg ser tv alene hver kveld 😉 Med full jobb i bhg og alene med barn hjemme, kjenner jeg at det er litt godt når alle sover og jeg kan ha litt tid til fred og ro 😂 Anonymkode: 3af40...b06 Det skjønner jeg godt! Er også endel alene fordi mannen har ca 80 døgn i året på hotell med jobben, og det er så deilig å slenge seg ned i sofaen når babyen endelig sover og få litt alenetid😂 Anonymkode: 53a03...60f
frk Nilsen Skrevet 26. november 2019 #20 Skrevet 26. november 2019 22 timer siden, tante grusom master of law skrev: Lager middag, gjør lekser, vasker en maskin med klær og rydder vekk det som er tørt, trener. Jeg legger meg ca kl 21 og sover til 7, slik at jeg er opplagt hver dag. Samme her bare at jeg legger meg aldri før 23-23.30. 6,5-7 timer søvn holder for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå