Gå til innhold

Prøvere


Miss_blue89

Anbefalte innlegg

Har prøvd nå i 1 år, å blitt skuffet gang på gang. Nå 11 dpo fikk jeg ømme og hovne bryst. Ikke slik som jeg får før hver mensen, men konstant ømme. Kvalme som titter innom titt og ofte. Tenkte ikke så mye over det. Fant ut den kvelden at det skadet ikke å ta en test. Svak svaaak pos. 

Feil regnet jeg med, samme igjen dagen etter på. Blitt sterkere for hver dag nå 15 dpo. Men synes kanskje ikke streken er "sterk" nokk. Hva tenker dere? Kan jeg stole på disse resultatene? 😕 legger ved bilde

Screenshot_20191125-075849_Gallery.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, OsloMamma41 skrev:

Ser da virkelig ut som en positiv test dette. Strek er strek😉

Hurraaa:))🥰🥰

2 timer siden, November-spire-79 skrev:

Jeg ser den nederste streken best, men kan se alle😀de ser positive ut😀

La oss håååpe det 🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da😀når har du IKM? Lurer veldig siden jeg er så fæl til å test for tidlig, men jeg får ingen utslag altså. Fikk ikke veldig sterke streker sist jeg var gravid heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, November-spire-79 skrev:

Så spennende da😀når har du IKM? Lurer veldig siden jeg er så fæl til å test for tidlig, men jeg får ingen utslag altså. Fikk ikke veldig sterke streker sist jeg var gravid heller. 

Hadde forventet mens 24 nov. Ingen mens enda. Bare øøøøømme bryst. Å mange mange kviser. Aldri vært plaget med det tidligere. Håper den digitale testen kommer snart. Treffer vi ikke denne gangen heller blir nokk spiralen satt inn igjen 😥 Føler alderspriket da med de to andre blir alt alt for stort

Endret av Miss_blue89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Miss_blue89 skrev:

Hadde forventet mens 24 nov. Ingen mens enda. Bare øøøøømme bryst. Å mange mange kviser. Aldri vært plaget med det tidligere. Håper den digitale testen kommer snart. Treffer vi ikke denne gangen heller blir nokk spiralen satt inn igjen 😥 Føler alderspriket da med de to andre blir alt alt for stort

Huff ja det kan ikke være lett. Er det så veldig mange år mellom dem da? Du får jo mer hjelp hvis du har eldre barn da😀håper virkelig det går bra for dere🙏🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, November-spire-79 skrev:

Huff ja det kan ikke være lett. Er det så veldig mange år mellom dem da? Du får jo mer hjelp hvis du har eldre barn da😀håper virkelig det går bra for dere🙏🤞

Min elste er 8 å minstemor er 7. Så føler at det er nå eller aldri. Skal oppdatere når testene kommer🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss_blue89 skrev:

Min elste er 8 å minstemor er 7. Så føler at det er nå eller aldri. Skal oppdatere når testene kommer🥰

Ja gjør det😀her er også også frøkna fylt 7. Jeg var 7 da jeg fikk en lillebror. Synes det var topp😀hvis vi ikke får det til innen et år så tror jeg at vi velger å droppe det, men da er det på grunn av min alder😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, tatt CB stavtest. Synes ikke den heller var sånn kjempe sterk. Men ingen tvil om at det er 2 streker🙄 Blir digital imorgen 💃🤰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Miss_blue89 skrev:

Hurra, endelig❤❤❤❤

20191128_074014.jpg

Gratulerer så mye🥰da stikker du vel til neste forum, 1 trimester 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...