Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Jeg syns i stor grad at hun møter hverdagen med skepsis og ser glasset som halvtomt. Da hun var mindre møtte hun folk med et stort smil og åpne armer, etter noen smeller møter hun folk med en viss avstand.. Hun mener at hun er så «vanlig». Ingenting er spesielt med henne, hun har ingenting hun opplever at hun er god i. Og hun opplever at de andre, bortsett fra de nære vennene, ikke liker henne. Er det andre som har barn med negative tanker? Anonymkode: 7b7a2...6d2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Vil ikke si at hun har negative tanker, men at hun trenger å få opp selvtilliten. ❤ Hva med at dere finner på noe ? Trampolinepark, Klarte, gå turer. Barna her får selvtilittsboost når jeg forteller barna at jeg liker å være med dem. Feks når vi leser nattabok:" Jeg liker å være sammen med deg jeg Sophie. Denne stunden her synes jeg er det beste med denne dagen." Osv. La de føle seg viktige i familien. Anonymkode: e3194...bc6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Legger til at hun er jo 11 år. Straks ungdom. Hormoner påvirker jo mye. Hun begynner å bli stor. Kanskje flere tanker og bekymringer. Hun begynner å bli mere selvstendig. Litt skummelt kanskje. Anonymkode: e3194...bc6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil ikke si at hun har negative tanker, men at hun trenger å få opp selvtilliten. ❤ Hva med at dere finner på noe ? Trampolinepark, Klarte, gå turer. Barna her får selvtilittsboost når jeg forteller barna at jeg liker å være med dem. Feks når vi leser nattabok:" Jeg liker å være sammen med deg jeg Sophie. Denne stunden her synes jeg er det beste med denne dagen." Osv. La de føle seg viktige i familien. Anonymkode: e3194...bc6 Vi har forsøkt mye. Og jeg er veldig tydelig på at jeg elsker å være sammen med henne.. men jeg er liksom «mamma», så det teller ikke, jeg må være glad i henne, mener hun.. Hun gir opp lett, og jeg skal være ærlig på at jeg ser at hun ofte kommer til kort i fysiske aktiviteter. Men hun er veldig god på andre ting, og det er jeg veldig tydelig på.. men i følge henne så er de tingene hun kan godt ikke noe som andre bryr seg om.. HI Anonymkode: 7b7a2...6d2
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legger til at hun er jo 11 år. Straks ungdom. Hormoner påvirker jo mye. Hun begynner å bli stor. Kanskje flere tanker og bekymringer. Hun begynner å bli mere selvstendig. Litt skummelt kanskje. Anonymkode: e3194...bc6 Ja, det er nok mye riktig i det.. hun slites på en måte mellom to verdener.. HI Anonymkode: 7b7a2...6d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå