Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #1 Skrevet 25. november 2019 Hvor mye bruker dere på dette årlig? Syns det er fryktelig dyrt. En ting er kontigent, men så kommer privattimer i tillegg, 300 pr time. Konkuranser 200. Biletter m til juleshow 700 for oss som familie. Draktene er også rimelig dyrt etterhvert, ser mesterdrakter på Finn til flere tusen. Det koster 2500 pr halvår. Privattimer ved siden av må de ha for å få sin egen dans og finpusse på denne før konkurranser. Konkurransene er hovedsaklig i Oslo og vi bor 2 timers kjøring unna. Ser for meg at dette blir veldig dyrt i forhold til de andre barna som går på fotball/håndball/turn Anonymkode: c58ad...691
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #2 Skrevet 25. november 2019 Jeg har en datter på turn og jeg tror ikke det er noe billigere selv om vi ikke har privattimer. Draktene er like dyre Konkurransene er rundt omkring, nå sist i Drammen, men gangen før det i Danmark.. Det er treningsleir, reise og opphold på konkurransested, inngangsbilletter for oss foreldre osv for oss også. Tror de fleste idretter hvor ungene kommer opp på konkurransenivå er dyrt Anonymkode: 64cba...726
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #3 Skrevet 25. november 2019 Der er sånn det er å ha barn. Men det gjelder jo resten av livet også. Ikke alle aktiviteter er mulige om du ikke har økonomien. Anonymkode: 8ce96...83d
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #4 Skrevet 25. november 2019 Datteren min rir. Det koster 20000kr i året for 2 timer i uken. I tillegg kommer tøy og utstyr. I tillegg så driver ett barn med livredding. 6000kr i året pluss tøy og utstyr. I tillegg har vi stevner og NM som deltas på. NM var i Mosjøen i år. Måtte ta fri fra jobb fredagen, tre netter på hotell pluss reise fra Gardermoen. Så fritidsaktiviteter til barn koster🙈 Anonymkode: 24f24...c03
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #5 Skrevet 25. november 2019 Jeg har to barn på 2 forskjellige idretter. Ene barnet betaler 7000 i halvåret, det er inklusive klær og annet utstyr. Andre barnet betaler 5000-20 000 i året, pga. konkurransene, som nesten alltid er i området rundt Oslo. Det er dyrt for oss som bor på andre siden av fjellet. Klubben er heldigvis flink til å arrangere dugnader. Anonymkode: 4cbce...f8c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #6 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har to barn på 2 forskjellige idretter. Ene barnet betaler 7000 i halvåret, det er inklusive klær og annet utstyr. Andre barnet betaler 5000-20 000 i året, pga. konkurransene, som nesten alltid er i området rundt Oslo. Det er dyrt for oss som bor på andre siden av fjellet. Klubben er heldigvis flink til å arrangere dugnader. Anonymkode: 4cbce...f8c 20 000 i halvåret, jeg skrev feil. Anonymkode: 4cbce...f8c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #7 Skrevet 25. november 2019 Har også ei på Freestyle og det er SINNSYKT dyrt. Prisene for konkurranser er litt billigere enn hos deg (120 pr gren og det samme i inngang) og privattimer er 225. Bør også i Oslo-området, men deltar i den delen som er under Norges Danseforbund. Men betaler rundt 7000 i halvåret for normal trening. Da er det i tillegg til FDJ trening i turn for dansere, PA og small group. Draktene kjøper jeg brukt og prøver å holde meg rundt 1000-lappen, men ser nå at det kreves mer av draktene etterhvert som de blir eldre, da holder det ikke med bare litt bling. Men hun elsker det, og miljøet er så godt innad i klubben, så jeg må bare se på alt hun får tilbake. Anonymkode: d7ad9...5b9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #8 Skrevet 25. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har også ei på Freestyle og det er SINNSYKT dyrt. Prisene for konkurranser er litt billigere enn hos deg (120 pr gren og det samme i inngang) og privattimer er 225. Bør også i Oslo-området, men deltar i den delen som er under Norges Danseforbund. Men betaler rundt 7000 i halvåret for normal trening. Da er det i tillegg til FDJ trening i turn for dansere, PA og small group. Draktene kjøper jeg brukt og prøver å holde meg rundt 1000-lappen, men ser nå at det kreves mer av draktene etterhvert som de blir eldre, da holder det ikke med bare litt bling. Men hun elsker det, og miljøet er så godt innad i klubben, så jeg må bare se på alt hun får tilbake. Anonymkode: d7ad9...5b9 Ja og glemte alle dugnadene. Den ene avløser den andre og kan en ikke selge nok må en kjøpe seg ut 😅 Anonymkode: d7ad9...5b9
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #9 Skrevet 25. november 2019 Ja jeg vet jo at fritidsaktiviteter koster.... vi har 4 unger og de skal få gå på en ting hver. Men de som går på ballidrett sparer inn for de på freestyle evt turn(hun er ikke så gammel enda. Fotballen koster 2000 årlig, og nye fotballsko innimellom. En overnattingscup i året som klubben betaler mesteparten av. Når vi betaler 200 for voksne og 100 for barn for å se på et juleshow så tenker jeg:Hva går tilbake til utøverne av det klubben får inn? Anonymkode: c58ad...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå