Gå til innhold

Et spørsmål om Apple airPods...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine nieser ønsket seg versjon 3, men på Apple sine sider finnes det AirPods og AirPods pro. Hva er forskjellen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så fant jeg svaret selv🙈

Skrevet
2 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Og så fant jeg svaret selv🙈

Hva er forskjellen?

Anonymkode: 3f792...ff0

Skrevet

Må man ha iPhone for å bruke disse, eller kan man ha android?

Anonymkode: 0fb2d...f21

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er forskjellen?

Anonymkode: 3f792...ff0

Pro-utgaven kan du tilpasse noe bedre til ørene, de er litt mer fuktbestandige og har noe lavere batterikapasitet (4,5t vs 5t). 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må man ha iPhone for å bruke disse, eller kan man ha android?

Det er jeg faktisk litt usikker på. Men selv om jeg er ihuga Apple-fan så tror jeg at du kan få vel så gode, men billigere øreplugger fra andre merker👍🏻 Eneste fordelen med disse mot iPhone er at de kobler så sømløst og elegant til.

Skrevet

Pro kan overleve en vask i maskinen på 30 grader!🙈😆 Ellers vet jeg ikke

Anonymkode: 77f92...6c1

Skrevet
28 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Det er jeg faktisk litt usikker på. Men selv om jeg er ihuga Apple-fan så tror jeg at du kan få vel så gode, men billigere øreplugger fra andre merker👍🏻 Eneste fordelen med disse mot iPhone er at de kobler så sømløst og elegant til.

Takk for svar 😊 

Skrevet

Greit å vite at de er laget for voksne ører da, jeg vet om flere barn som har mistet dem fordi de ikke passer 100% og fordi de er litt mer uvørne.

Det anbefales sånne trådløse som sitter fast i hverandre med en ledning bak nakken til barn, for om en faller ut av øret da så blir den ikke borte...

Anonymkode: 4e893...bb5

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Greit å vite at de er laget for voksne ører da, jeg vet om flere barn som har mistet dem fordi de ikke passer 100% og fordi de er litt mer uvørne.

Det anbefales sånne trådløse som sitter fast i hverandre med en ledning bak nakken til barn, for om en faller ut av øret da så blir den ikke borte...

Takk for innspill, kan være nyttig å huske på. Nå er disse ungdommene så store at det neppe blir noe problem, men det er absolutt en faktor å tenke på om mindre barn skulle ønske seg.

Skrevet
11 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev:

Takk for innspill, kan være nyttig å huske på. Nå er disse ungdommene så store at det neppe blir noe problem, men det er absolutt en faktor å tenke på om mindre barn skulle ønske seg.

Går an å kjøpe løs ledning som holder på de, skulle en falle ut av øret da så faller den ikke på bakken eller blir borte :)

https://www.komplett.no/product/1123575/tv-lyd-bilde/hodetelefoner/tilbehoer/elago-reim-for-airpods#

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...