Gå til innhold

Hva kan dette være? Blødning! Ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex forrige lørdag, midt i eggløsningsperioden. Mannen kom ikke inni meg. Skal ha mensen om 9 dager ifølge min kalkulator. 

Hadde lette mensenmurringer i går, er slapp, kvalm, uvel i magen. Ingen tegn til blødning idag. Gikk på wc rundt kl 15, når jeg så tørket meg så var det MYE blod på papiret. Ikke bare litt liksom, men det var like mye der som om jeg skulle vært i mensenperioden, på den dagen jeg blør mest. 

Tenkte "jaja", og satt opp i en tampong. Når jeg tok den ut ett par timer senere, var den brun i den enden man setter inn. Har ikke vært noe blod etter dette. Hva søren kan dette være? Ikke festeblødning før mannen kom ikke inni meg og det var for mye blod til det. 

Kan såklart være mensen, men den bruker aldri å starte sånn. Den starter alltid med litt spotting, og så øker det på. Nå var det myye ferskt blod. Kan det være kreft?

Anonymkode: fd8a7...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det akkurat slik som deg. Viste seg å være festeblødning. Du kan bli gravid selv om han ikke kommer inni deg.

Anonymkode: 2d0d0...442

Skrevet

Regner med det mest sannsynlige er litt ubalanse i hormonene, sjelden en kvinne går gjennom livet uten å oppleve det en og annen gang.

Du kan selvfølgelig også være gravid, at det ikke gikk for mannen inne i deg betyr ikke at han ikke "lakk" noen svømmere om han var inne og hilste på før utløsningen.

Anonymkode: 418a6...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...