Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #1 Skrevet 23. november 2019 Jeg prøvde å stalke en gammel bekjent.. jeg søkte på navnet hans og han kom opp på en liste med «legg til venn». Når jeg gikk inn på profilen hans sto det «godta venn». Når jeg gikk enn på andre random profiler sto det fortsatt «legg til venn» Betyr det at han har sendt meg en forespørsel jeg ikke har sett? Jeg godtok, men nå er jeg redd det er jeg som har spurt han om vennskap Nei, jeg er ikke 14... men dette er den ene kompliserte relasjonen jeg har i ryggsekken 😊 Anonymkode: 07d9b...de5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #2 Skrevet 23. november 2019 Ja da har han lagt deg til tidligere Anonymkode: ed2f3...584
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #3 Skrevet 23. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja da har han lagt deg til tidligere Anonymkode: ed2f3...584 Han har tydeligvis endret mening, for kort tid etter at jeg godtok så kan jeg ikke lenger se hvor mange snap han har sendt og da betyr det vel at han har slettet meg igjen.. Like greit HI Anonymkode: 07d9b...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå