Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig at en tråd ligger til moderering?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hva skjer når den er ferdig moderert? Blir den lagt ut igjen på forumet der den skal være datomessig, så den kan plutseliig ligge ferdig moderert ute på side 8 uten at man vet om det?

Anonymkode: e719c...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lang tid det tar før den er ferdig moderert kommer ann på flere ting. Forumansvarlig jobber f.eks kun ukedager på dagtid, så om det kreves hennes meninger e.l. kan det være den ligger over helgen, evt over natta. Det kommer også ann på når vi får tid til å gå over den da jeg jobber skiftarbeid og muligens må skjule en tråd fordi den eskalerer, men så rekker jeg ikke moderer den ferdig før jeg går på dobbelskift e.l.

Det legges alltid igjen en ryddemelding etter tråden er moderert, så den vil da havne på forssiden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Admin skrev:

Hvor lang tid det tar før den er ferdig moderert kommer ann på flere ting. Forumansvarlig jobber f.eks kun ukedager på dagtid, så om det kreves hennes meninger e.l. kan det være den ligger over helgen, evt over natta. Det kommer også ann på når vi får tid til å gå over den da jeg jobber skiftarbeid og muligens må skjule en tråd fordi den eskalerer, men så rekker jeg ikke moderer den ferdig før jeg går på dobbelskift e.l.

Det legges alltid igjen en ryddemelding etter tråden er moderert, så den vil da havne på forssiden igjen.

Takk for svar :)

Anonymkode: e719c...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :)

Anonymkode: e719c...2f4

Ikke noe problem. Må legge til litt nå da jeg antar at den skjulte tråden var grunnen til spørsmålet ditt. Når den opprinelige tråden er gammel, og noen drar opp en tråd, men kun lager regelbrudd vil altså ikke tråden bli lagt ut på nytt med ryddemelding ettersom det da kun er innleggene fra gammelt av som ligger igjen. Da lar vi heller tråden vandre tilbake til det tidspunktet det sist var aktivt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Admin skrev:

Ikke noe problem. Må legge til litt nå da jeg antar at den skjulte tråden var grunnen til spørsmålet ditt. Når den opprinelige tråden er gammel, og noen drar opp en tråd, men kun lager regelbrudd vil altså ikke tråden bli lagt ut på nytt med ryddemelding ettersom det da kun er innleggene fra gammelt av som ligger igjen. Da lar vi heller tråden vandre tilbake til det tidspunktet det sist var aktivt på.

Nei, det var ikke på grunn av den tråden jeg lurte, var mer et generelt spørsmål

Anonymkode: e719c...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var ikke på grunn av den tråden jeg lurte, var mer et generelt spørsmål

Anonymkode: e719c...2f4

Ok, det var det bare en god timing :) Da har jeg uansett svart på det og, i tilfelle det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...