Gå til innhold

Jeg har plutselig liket div tråder og svar i tråder?


mamma_bergen

Anbefalte innlegg

Når jeg blar nedover tråder så ser jeg plutselig at jeg har "liket" svar og hi uten at jeg faktisk har gjort det, når jeg nå prøvde å trykke vekk det ene dukket det opp igjen med det samme?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Admin skrev:

Dette høres rart ut, mulig det er en glipp i systemet. Har det alltid vært slik, eller har det begynt nylig?

Nei, bare i dag, som jeg har lagt merke til hvertfall. Bare se an da om det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her

Gikk inn på profilen min og jeg har likt utallige svar. Slettet mye av de, så får vi se om de dukker opp igjen da...

 

Anonymkode: 31160...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det et eksempel på det her i tråden, for jeg har ikke trykket liker på Pobie sitt svar/innlegg😅🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 14.51, mamma_bergen skrev:

Når jeg blar nedover tråder så ser jeg plutselig at jeg har "liket" svar og hi uten at jeg faktisk har gjort det, når jeg nå prøvde å trykke vekk det ene dukket det opp igjen med det samme?..

Jeg og, det er ikke så veldig stas😳 Var også innom profilen min nå. Har liket i tråder jeg ikke har vært innom en gang. Har tydeligvis vært sånn hele helga... 

Endret av Elizabeth89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Dette var veldig rart - det høres ut som det har skjedd etter den tekniske oppdateringen vi har hatt. Jeg skal ta det videre med teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en teknisk glitch i systemet, altså. Men skjønner godt at dere ikke liker at det er sånn plutselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt to nye innlegg i dag, og mange eldre innlegg. Det er ikke jeg som har trykket liker ihvertfall...

Anonymkode: 31160...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det motsatte av alle dere andre, jeg har ikke likt et eneste innlegg. Men i dag så er det et nick som plutselig liker nesten alle mine innlegg kort tid etter at de er postet. Det har skjedd i flere tråder og jeg skriver bare som anonym. Det kan selvfølgelig være tilfeldig, men synes det var litt rart, spesielt i lys av denne tråden

Anonymkode: 430ea...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dette? Finner dere en løsning?

Jeg sjekket profilen min nå og har åpenbart liket veldig mange rare ting siste dagene. Deriblant en del innlegg som ligger veldig langt fra det jeg står for. Det gjør det jo vanskelig å lese ting herinne når man stadig rissikerer å bli tatt til støtte for uttalelser man finner horrible. Jeg gikk inn og slettet en del likes, men da kom det opp på profilen at jeg hadde liket andre innlegg i disse trådene. Det hadde jeg jo ikke, og dette blir litt et problem uten ende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Giss skrev:

Deriblant en del innlegg som ligger veldig langt fra det jeg står for.

Det et det aller verste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei

Teknisk har ikke klart å gjenskape det som forårsaket denne feilen, og lurer på om det er flere som har opplevd det i det siste. Hvis ikke kan det se ut som problemet har løst seg selv i siste oppdatering. Er det noen som ser de har likt innlegg de ikke har trykket på likerknappen-til? (Og da mener jeg den siste uka, på nye innlegg på forumet).

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ikke sett at jeg har likt noe mer, såvidt jeg vet ga det seg relativt kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...