Sommerkroppen 2029 Skrevet 22. november 2019 #26 Skrevet 22. november 2019 Kan du få tak i mobilen hans på noe vis? Eller kan andre du kjenner gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #27 Skrevet 22. november 2019 51 minutter siden, Pashla skrev: Kommer jo an på hvorfor og til hvem og hva samtalen inneholder. HI er sparsom med infoen. Det er jo f eks ikke lov å dele bilder av folk videre. Det stemmer vel ikke? Hvis jeg tar et helt vanlig bilde av deg, med klær på og i en dagligdags situasjon, er det ikke forbudt å sende det videre. Det er derimot forbudt å dele i sosiale medier, og det er forbudt å dele seksualiserte eller kompromitterende bilder. Anonymkode: 85a0c...b26
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #28 Skrevet 22. november 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han vil fortsette vennskapet, noe som for meg er helt utelukket. Han sendte meg opptaket og skrev "hva skjer hvis dette sendes til xxx og xxx"? Kan nevne at det er en godt voksen mann over 40... noe man ikke skulle tro. Anonymkode: c0512...57f Utpressing er forbudt. Det kan du anmelde. Anonymkode: 85a0c...b26
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #29 Skrevet 22. november 2019 Du kan ringe 02800 på mandag og spørre om råd. Evt slettmeg.no, ikke helt det samme men de kan garantert om det. Anonymkode: ad4fb...644
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #30 Skrevet 22. november 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer vel ikke? Hvis jeg tar et helt vanlig bilde av deg, med klær på og i en dagligdags situasjon, er det ikke forbudt å sende det videre. Det er derimot forbudt å dele i sosiale medier, og det er forbudt å dele seksualiserte eller kompromitterende bilder. Anonymkode: 85a0c...b26 https://www.barnevakten.no/personvern-i-sosiale-medier-hva-kan-jeg-dele/ – Det er ikke lov å videresende bilder uten å ha fått tillatelse til å gjøre det. Anonymkode: d9ca2...84c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #31 Skrevet 22. november 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.barnevakten.no/personvern-i-sosiale-medier-hva-kan-jeg-dele/ – Det er ikke lov å videresende bilder uten å ha fått tillatelse til å gjøre det. Anonymkode: d9ca2...84c Dette handler om deling på sosiale medier, ikke å sende fra en telefon til en annen. Anonymkode: 85a0c...b26
Gjest Antarctica Skrevet 22. november 2019 #32 Skrevet 22. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette handler om deling på sosiale medier, ikke å sende fra en telefon til en annen. Anonymkode: 85a0c...b26 Å dele på MMS kan også være ulovlig, jo...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #33 Skrevet 22. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette handler om deling på sosiale medier, ikke å sende fra en telefon til en annen. Anonymkode: 85a0c...b26 Ikke lov å videresende, står det. Om du videresender på sosiale medier eller melding et underordnet. Selvfølgelig kan ikke du ta bilde av meg og sende til andre. Trodde du det? Anonymkode: d9ca2...84c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #34 Skrevet 22. november 2019 Jeg ville ringt politiet. Det er lov å ta opp en samtale man selv deltar i, men selvfølgelig ikke lov til å bruke opptaket til utpressing. Jeg ville kanskje fått litt mer bevis først. Spør ham om han virkelig mener at han skal videresende det. Spør ham hva betingelsene hans er. Si at du føler det er utpressing, men jatt litt med så lenge. Anonymkode: c3182...fde
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #35 Skrevet 23. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Han vil fortsette vennskapet, noe som for meg er helt utelukket. Han sendte meg opptaket og skrev "hva skjer hvis dette sendes til xxx og xxx"? Kan nevne at det er en godt voksen mann over 40... noe man ikke skulle tro. Anonymkode: c0512...57f Veldig rar måte å skulle fortsette et vennskap på. «Vær vennen min, hvis ikke ødelegger jeg livet ditt». Anonymkode: a35b9...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå