Gå til innhold

Grålig hår med lillaskjær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt blondt hår med striper i. Etterveksten vokser ut grått så derfor så farga jeg håret i ein gråtone og så tok frisør i ein minicolor etterpå. Nå når det er tørka så er det tydelig lillaskjær i håret. Hva bør jeg gjøre då? Blåshampoo vil vel fremheve den lilla så det er vel ikke lurt å bruke?

Anonymkode: a304f...481

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt blondt hår med striper i. Etterveksten vokser ut grått så derfor så farga jeg håret i ein gråtone og så tok frisør i ein minicolor etterpå. Nå når det er tørka så er det tydelig lillaskjær i håret. Hva bør jeg gjøre då? Blåshampoo vil vel fremheve den lilla så det er vel ikke lurt å bruke?

Klager?

Skrevet

Det vil bli vasket ut etterhvert. Hvis det plager deg mye kan du bruke en rense-shampo. 

Skrevet
4 minutter siden, Bæbælillelam03 skrev:

Det vil bli vasket ut etterhvert. Hvis det plager deg mye kan du bruke en rense-shampo. 

Ok. Takk. Frisøren mente at jeg burde bruke blåshampoo etterhvert for å beholde gråfargen, men det var før jeg visste at det ble litt lilla i det. Er vel ikke særlig lurt det?  HI

Skrevet

Vask håret noen ganger og bruk varme på håret (føner/rettetang). Det bryter ned de kalde pigmentene.

Anonymkode: def9b...cd5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vask håret noen ganger og bruk varme på håret (føner/rettetang). Det bryter ned de kalde pigmentene.

Håret mitt må lufttørke. Viss ikkje står det rett til værs🙈 mye volum og krøller..HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men eg kan vaske håret noen ganger, det må eg gjør hver morgon. 🙈 Hi

Skrevet

Har du farga håret grått?...

Anonymkode: eb836...ed7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du farga håret grått?...

Ja, i steden for at etterveksten blir så synlig. noe galt i det? 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, i steden for at etterveksten blir så synlig. noe galt i det? 

😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...