Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Jeg har generell angst, sosialangst og angst som kommer av traumer. Den angsten er en ting, men når den generelle angsten slår seg løs så er jeg helt lammet, som i dag. Jeg er livredd inni meg, skjelver, er kvalm, sitter stille i sofaen med lite lys og tv'en lavt på. Jeg tror jeg er redd for at det skal komme noen, men jeg vet ikke hva eller hvem jeg er redd skal komme. Jeg sitter og lytter etter lyder og skritt utenfor, og samtidig som at jeg er redd føler jeg meg så utrolig dum.. Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem, da klarer jeg å slappe av, for da er jo han her og fikser om det liksom skulle komme noen🙈 Ikke alle dager er som dette, men disse dagene er utrolig slitsomme.. Jeg går til behandling, men det er en jobb som tar år og i mellomtiden må jeg klare meg som best jeg kan. Jeg skulle bare ønske jeg slapp denne redde følelsen, jeg har fremdeles ikke klart å finne noen verktøy som hjelper meg på sånne dager som dette. Anonymkode: f2fe0...1be
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Det høres ikke godt ut. Jeg hadde tidligere generell angst, som gjorde at jeg hadde problemer med å svelge. Både mat og mitt eget spytt. Helt forferdelig. Har dessverre ingen teknikker som fungerer godt, men vil bare si at du ikke har noen grunn til å føle deg dum. For angst er reellt, selv om det "egentlig" ikke er noen grunn til de følelsene som sitter i. Anonymkode: 7c425...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå