Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #26 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, frk Nilsen skrev: Den bilen hadde passet perfekt inn! Litt for futuristisk til A-team Anonymkode: b2ad4...d27
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #27 Skrevet 22. november 2019 Bilen er grisestygg. Den første teslaen var pen, den store SUV-en ser ut som den skal frakte styret til Telenor til golfbanen (og de er ikke sexy) og den nye.... Ja, hva ser den egentlig ut som......? En bil henta ut fra TV-spill på 90-tallet, krysset med en 80-talls Volvo. Knallhard. Null bulker og garantert nakkesleng av så lite som en dult. Hva f* tenker designerne på? Det finnes jo ikke noe marked for det der? Eller har USA en eller annen bakstreversk Lara Croft fetish vi ikke har fått med oss liksom.... Anonymkode: 6e7bd...b98
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #28 Skrevet 22. november 2019 Jeg syntes den så kul ut. Først var det «æææ hva?!?», men den vokste virkelig på meg da jeg så bildene for andre gang. Den er såpass futuristisk og «out there» at jeg tror den faktisk kan slå an. En slik bil kunne fått meg til å vurdere camping! Hadde vært en kul pendlerbil og jeg tror faktisk at jeg ville vært mer komfortabel å stå ved siden av andre biler uten å være redd for parkeringsbulker Anonymkode: b2c78...5fc
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #29 Skrevet 23. november 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi, så ut som hentet fra MineCraft 😂 Anonymkode: 2b469...bb5 Ha ha - der sa du det🤣 Hadde det vært 1.april så hadde jeg tatt det for gitt at bilen var en spøk😏 Grusom! Anonymkode: 6c987...5d7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #30 Skrevet 23. november 2019 Bare meg som synes den ligner en mokkabrygger? Anonymkode: 4114c...e58
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #31 Skrevet 23. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Bilen er grisestygg. Den første teslaen var pen, den store SUV-en ser ut som den skal frakte styret til Telenor til golfbanen (og de er ikke sexy) og den nye.... Ja, hva ser den egentlig ut som......? En bil henta ut fra TV-spill på 90-tallet, krysset med en 80-talls Volvo. Knallhard. Null bulker og garantert nakkesleng av så lite som en dult. Hva f* tenker designerne på? Det finnes jo ikke noe marked for det der? Eller har USA en eller annen bakstreversk Lara Croft fetish vi ikke har fått med oss liksom.... Anonymkode: 6e7bd...b98 Nå er det vel allerede flere 100000 som har bestilt den. Det er flere grunner til at han bygget pickup en slik. Den skal bære vekten helt annerledes en dagens tradisjonelle pickuper. Designet er egentlig helt genialt med plass til 6 stykker. Enorm styrke, lastekapasitet og henger kapasitet. Jeg må si jeg elsker Elon. At han er driter så inn i granskauen i hva andre mener. Han er virkelig ett forbilde for dagens ungdom. Så må vi jo legge til at den ikke heter cybertruck for ingenting. Kan ikke ha en helt vanlig traust pickup hete cybertruck 😂 Anonymkode: 4772a...42c
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #32 Skrevet 23. november 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå er det vel allerede flere 100000 som har bestilt den. Det er flere grunner til at han bygget pickup en slik. Den skal bære vekten helt annerledes en dagens tradisjonelle pickuper. Designet er egentlig helt genialt med plass til 6 stykker. Enorm styrke, lastekapasitet og henger kapasitet. Jeg må si jeg elsker Elon. At han er driter så inn i granskauen i hva andre mener. Han er virkelig ett forbilde for dagens ungdom. Så må vi jo legge til at den ikke heter cybertruck for ingenting. Kan ikke ha en helt vanlig traust pickup hete cybertruck 😂 Anonymkode: 4772a...42c Kødder du? Han er muligens et eksempel på at det er mulig å lykkes men et forbilde for unge med de holdningene han viser er laaaaangt fra et forbilde. Anonymkode: 4114c...e58
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #33 Skrevet 23. november 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kødder du? Han er muligens et eksempel på at det er mulig å lykkes men et forbilde for unge med de holdningene han viser er laaaaangt fra et forbilde. Anonymkode: 4114c...e58 Jeg synes han er helt fantastisk! Aldri hatt en person komme opp med så mye innovativt det siste ti året i alle fall. Han prøver iherdig å fikse alt av problemer når de oppstår og det er enormt mange sterke krefter som er i mot han. Anonymkode: 4772a...42c
Ruanrbt Skrevet 23. november 2019 #34 Skrevet 23. november 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes han er helt fantastisk! Aldri hatt en person komme opp med så mye innovativt det siste ti året i alle fall. Han prøver iherdig å fikse alt av problemer når de oppstår og det er enormt mange sterke krefter som er i mot han. Anonymkode: 4772a...42c Så enig som det kan gå an. Synes og bilen er drittøff - spesifikasjonen er ekstreme, prisen tilsvarende eksepsjonelt lav! Utseende, førsteinntrykk var WTF! - og så likte eg det betre og bedre. La inn reservasjon etter 10-15 minutter. ;-D Blir konge å kjøre Oslo-Bergen vintertids med denne. Aldri meir behov å bekymre seg for dårlig føre eller vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå