Gå til innhold

Hvorfor går vekten oppover??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna dritt kropp!! 

Spiser jeg lavkarbo går jeg ned. Spiser jeg under 1000 kalorier går jeg ned. Ingen av de er noe jeg ønsker å leve med. 

Denne uken har vekten økt med 2 kilo! Jeg merker at både klær og gifteringen sitter strammere (ringene får jeg nesten ikke av nå) 

Jeg begynte å trene denne uken, men har trent 2 dager og ikke akkurat bygd muskler på den tiden. Jeg har loggført ALT!! Tilogmed små klementiner! Drikker kun vann og svart kaffe. Jeg spiser ikke kjøtt eller fritert mat. 

Jeg merker jeg har masse vann i kroppen. 

Merket at kroppen var annerledes nå og gikk på vekten som da viste to kilo opp. 

Beklager utblåsingen, jeg ble bare så lei meg rett og slett. Jeg har jobbet så hardt for å ikke gå opp i vekt, men så fort jeg prøver å endre til en sunnere livsstil blir jeg bare større

Anonymkode: 155ad...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann i kroppen øker vekten (høres sannsynlig ut pga det med ringen), muskler veier også mer en fett (mtp at du er flink til å trene). 

Endel mat er vanndrivende, prøv det (Google, og det kommer sikkert opp en liste) Og drikk vann som du gjør. Har du mye salt i maten feks så får man ofte vann i kroppen, ta en titt på kostholdet. 

Her er det syklus avhengig. Under pms hovner både ankler og hender opp. Jeg veier meg aldri, så vet ikke, men gjetter at jeg går opp et par kilo og ned igjen pga dette iløped av en mnd. 

Anonymkode: 34ac6...3fa

Skrevet

Hvis du har skuftet kosthold fra lavlarbo eller lavlalori til normal kost er det normalt å gå opp et par kilo den første uka. Det er stort sett vann. 

Når man begynner å slanke seg går man ofte ned et par kilo veldig fort på grunn av vanntapet og når du gåf tilbake til vanlig mat kommer de tolbake.

Trening som du ikke er vant til kan også gi mer vann i kroppen.

Anonymkode: 93e0f...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...