Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #1 Skrevet 22. november 2019 Jeg lurer da pÄ om det er flere enn meg som har «hemmeligheter» for samboeren/kjÊresten sin og hva? Vi har vÊrt sammen i 14 Är og han vet ikke at jeg sliter litt med tvangstanker(noe jeg har gjort siden puberteten pga en hendelse),at jeg er livredd for Ä miste han og at jeg har kontakt med en tidligere venn/elsker, MEN bare helt normal kontakt mye pga jobb.... Anonymkode: ccec4...a8e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #2 Skrevet 22. november 2019 Ja, har flere hemmeligheter som aldri vil bli delt. Overgrep mot meg da jeg var barn blant annet. Mannen er veldig sjalu, men jeg snakker fortsatt med en tidligere elsker i blant. Anonymkode: f0bff...e86
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #3 Skrevet 22. november 2019 Jeg har ikke noen store eller alvorlige hemmeligheter, nei. Vi ble sammen da jeg var 16 Är og jeg er 39 Är nÄ, sÄ vi har kjent hverandre sÄ lenge. Unntaket er at jeg som 18-Äring var litt betatt av en annen og kysset ham pÄ en fest, det har jeg aldri fortalt mannen min og er nok min stÞrste hemmelighet. Ikke sÄ stor altsÄ. Anonymkode: 43e31...e00
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mannen er veldig sjalu, men jeg snakker fortsatt med en tidligere elsker i blant. Hvorfor?! Ligger du fortsatt med han? Har selv mange ons bak meg, flere 100 faktisk. Har ikke kontakt med noen av dem. à aldri om samboer fÄr vite at jeg er en ex-tÞs... Anonymkode: 8c312...f92
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #5 Skrevet 22. november 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor?! Ligger du fortsatt med han? Har selv mange ons bak meg, flere 100 faktisk. Har ikke kontakt med noen av dem. à aldri om samboer fÄr vite at jeg er en ex-tÞs... Anonymkode: 8c312...f92 Det forstÄr jeg ikke helt. Du tenker at dersom han fikk vite dette om deg, sÄ vil det forandre forholdet deres? Det betyr jo at forholdet deres nÄ er basert pÄ at han tror du er annerledes enn du faktisk er. Jeg forstÄr ikke helt hvordan det kan vÊre noen glede i et slikt forhold. Anonymkode: 95dc0...ac3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #6 Skrevet 22. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det forstÄr jeg ikke helt. Du tenker at dersom han fikk vite dette om deg, sÄ vil det forandre forholdet deres? Det betyr jo at forholdet deres nÄ er basert pÄ at han tror du er annerledes enn du faktisk er. Jeg forstÄr ikke helt hvordan det kan vÊre noen glede i et slikt forhold. Anonymkode: 95dc0...ac3 Newsflash, menn liker ikke lÞse damer, selv i 2019, derfor er det min hemmelighet. Jeg er ikke annerledes fordi jeg har sluttet Ä knulle rundt, men har endret meg. Han har heller aldri spurt meg om fortiden. Hva jeg velger Ä dele er min sak. Vi hadde nok ikke vÊrt sammen om han hadde visst om fortiden min, derfor holder jeg tett. Du behÞver ikke forstÄ. Anonymkode: 8c312...f92
Mia_73 Skrevet 22. november 2019 #7 Skrevet 22. november 2019 Jeg har flere hemmeligheter jeg tar med i graven. Jeg forteller til ingen, heller ikke pÄ nett. Det er poenget med hemmeligheter.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #8 Skrevet 22. november 2019 Ja, min mann vet det meste som er Ä vite. Og det er ganske mye.. Jeg hadde en dÄrlig barndom, en vill ungdomstid og et forhold preget av psykisk vold i bagasjen nÄr jeg traff han. Jeg har i dag kptsd, adhd og dissosiativ lidelse og jeg var veldig Êrlig med mannen nÄr vi begynte Ä bli alvorlige, jeg mÄtte vite at han visste hva han gikk til. Han er fantastisk og verdens snilleste, og har tatt meg pÄ mine egne premisser. Vi kan snakke om ting og episoder fra tidligere av og som sagt vet han det meste. Jeg passer samtidig pÄ Ä "skÄne" han litt, han er ikke behandleren min, det er det psykologen og de andre i teamet som er. Anonymkode: d0ccc...24c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #9 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor?! Ligger du fortsatt med han? Har selv mange ons bak meg, flere 100 faktisk. Har ikke kontakt med noen av dem. à aldri om samboer fÄr vite at jeg er en ex-tÞs... Anonymkode: 8c312...f92 Overhodet ikke. Har ingen venner og vi har mye til felles Ä snakke om. Mannen liker ikke at jeg snakker med andre menn. Anonymkode: f0bff...e86
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #10 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det forstÄr jeg ikke helt. Du tenker at dersom han fikk vite dette om deg, sÄ vil det forandre forholdet deres? Det betyr jo at forholdet deres nÄ er basert pÄ at han tror du er annerledes enn du faktisk er. Jeg forstÄr ikke helt hvordan det kan vÊre noen glede i et slikt forhold. Anonymkode: 95dc0...ac3 Ja, han ville fÄtt enda mer misnÞye og enda mer sjalusi. Han vet allerede eksakt hvor jeg er til enhver tid. Hvis jeg overhodet ikke kan snakke med det motsatte kjÞnn uten konsekvenser sÄ er det bedre Ä holde tyst. Anonymkode: f0bff...e86
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #11 Skrevet 22. november 2019 Eneste mannen min ikke Vet, er hvor mange jeg har ligget med fÞr vi ble sammen. Han har vÊrt med 2 fÞr meg. Det tror jeg pÄ. En rolig og snill mann. Jeg bodde sammen med en fyr fra jeg var 16- 19 Är. SÄ fra 19-21 var det festing og full fres. Ellers er det bare hva jeg shopper og hvor mye ting koster jeg ikke bryr han med. Anonymkode: b4c08...7e3
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #12 Skrevet 22. november 2019 Vi har ingen hemmeligheter. Tror jeg. Jeg vet jo ikke om mannen har holdt noe tilbake, men jeg er helt Äpen. Anonymkode: b4fb3...a3a
sug lut Skrevet 22. november 2019 #13 Skrevet 22. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Overhodet ikke. Har ingen venner og vi har mye til felles Ä snakke om. Mannen liker ikke at jeg snakker med andre menn. Anonymkode: f0bff...e86 Du kan jo ikke ha en sÄnn mann, han kan hoppe og drite i hvem du snakker med og hvis det er vanskelig for ham fÄr han leve aleine.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #14 Skrevet 22. november 2019 Akkurat nÄ, sug lut skrev: Du kan jo ikke ha en sÄnn mann, han kan hoppe og drite i hvem du snakker med og hvis det er vanskelig for ham fÄr han leve aleine. Har du ingen grense der, Sug lut? Jeg trodde jeg var som deg i tanken, til friheten mellom oss viste seg Ä inneholde sexchat med en rekke tidligere elskerinner, ispedd betydelige doser utleveringer av meg og mitt innerste og forholdet vÄrt i en vanskelig fase. Over Är. SÄ fikk jeg jammen meg en grense jeg trodde jeg var foruten. Dannelse og respekt setter «drite i hvem man snakker med og om» i et kontinuum med en rÞd strek et sted, for mitt vedkommende. Kall meg kontrollerende og ufyselig hurpe. Det har jeg imidlertid aldri vÊrt. Dog nÄ kvalmende skuffet over hva enkelte tar for seg av. Er jeg helt ute her, eller mÄ jeg gÄ eller holde kjeft og la ham leve sitt liv som han vil med sine hemmeligheter sine valgfrie folk han innlemmer i sitt liv? Han har selvsagt slutter nÄ. Er jeg da kontrollerende og Þdeleggende for hans integritet og hans sentrale menneskerettigheter? SpÞr helt ydmykt, ikke sarkastisk pÄ noe vis. Anonymkode: 5f5a8...b87
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #15 Skrevet 22. november 2019 Nei.. jeg sier ikke alt. Mye, men ikke alt.  Anonymkode: 35da0...262
Anonym bruker Skrevet 22. november 2019 #16 Skrevet 22. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei.. jeg sier ikke alt. Mye, men ikke alt.  Anonymkode: 35da0...262 Hva sier du ikke? Anonymkode: 5f5a8...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ