Gå til innhold

Datteren min ønsker å studere markedsføringsledelse ved BI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om dette er en god utdanning, hva man kam jobbe som og hva det koster? Hvor gode karakterer må hun ha for å komme inn?

Anonymkode: ac334...900

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, men er dette en god utdannelse? Hi

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk, men er dette en god utdannelse? Hi

Det et det sikkert delte meninger om, som de fleste andre utdanninger?

Uansett, hvis det er denne utdannelsen dattera di vil ta, så har hun vel undersøkt godt og tenkt nøye gjennom valget sitt. 

Anonymkode: 96c5c...99d

Skrevet

Har inntrykk av at kandidatene fra BI er ganske attraktive på arbeidsmarkedet.

Skrevet

Min datter tok bachelor i det på BI i fjor, har toppkarakterer, men jobbtilbudene står ikke i kø. Hun jobber i butikk inntil videre.

Det var "før i tiden" at utdannelse fra BI garanterte jobb.

Min datter vurderer ny bachelor i noe helt annet.

Anonymkode: 51541...cff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min datter tok bachelor i det på BI i fjor, har toppkarakterer, men jobbtilbudene står ikke i kø. Hun jobber i butikk inntil videre.

Å vurdere ny bachelor allerede etter ett år, fordi jobbtilbudene ikke står i kø, må vel sies å være et luksustilfelle. Det er vel ganske så kostbart å studere på BI? Hun vil jo få en enorm studiegjeld hvis hun bare fortsetter å studere. 

Kan jo godt hende at dere er godt bemidlet da selvfølgelig 🙂

Anonymkode: a0521...90b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Å vurdere ny bachelor allerede etter ett år, fordi jobbtilbudene ikke står i kø, må vel sies å være et luksustilfelle. Det er vel ganske så kostbart å studere på BI? Hun vil jo få en enorm studiegjeld hvis hun bare fortsetter å studere. 

Kan jo godt hende at dere er godt bemidlet da selvfølgelig 🙂

Anonymkode: a0521...90b

Hun har ingen studiegjeld. Samboeren hennes har master i finans, tok 2 år på nav før han fikk napp på jobb.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stor forskjell på å ha master kontra enn bachelor. Om det er markedsføring datteren din ønsker seg, så synes jeg hun skal gå for det. Men kan være greit å ha i bakhodet at det ikke er flust av jobber om du ikke bor i en større by. Men skal hun bo i nærheten av Oslo feks, er det bare å sette igang😊

Anonymkode: d1687...350

Skrevet

Har en sønn som går der nå.  Skal ha 3 eksamner nå før jul, + gruppearbeidoppgaver. Så kommer det 4 nye fag etter nyttår.  Han trives bra, sånn som de har hatt det nå er det to dager i uken uten forelesning i hele tatt. Vet ikke om det blir annerledes etter nyttår.

Anonymkode: 865ab...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...