Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 ...for alt mulig! Vi står i en tøff situasjon med et barn som er blitt kronisk sykt. Jeg har nesten ikke sovet på 1/2 pga av sykdommen hennes, jeg har en travel toåring og et eldre barn som skal følges opp, og mannen jobber i en annen by 🤪 Jeg forstår jo hvorfor jeg er sliten. Men nå er jeg altså blitt så voldsomt engstelig. Jeg ser for meg at barna blir påkjørt på vei til skolen, at hun som er syk får pustestans (det er helt usannsynlig), at lille skal sette noe i halsen, osv. Jeg syns det er grusomt hvis de har barnevakt, selv hvis de er med faren. Jeg ligger våken om natten for å følge med. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe dette an... innspill? Anonymkode: 6431d...ae7
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: ...for alt mulig! Vi står i en tøff situasjon med et barn som er blitt kronisk sykt. Jeg har nesten ikke sovet på 1/2 pga av sykdommen hennes, jeg har en travel toåring og et eldre barn som skal følges opp, og mannen jobber i en annen by 🤪 Jeg forstår jo hvorfor jeg er sliten. Men nå er jeg altså blitt så voldsomt engstelig. Jeg ser for meg at barna blir påkjørt på vei til skolen, at hun som er syk får pustestans (det er helt usannsynlig), at lille skal sette noe i halsen, osv. Jeg syns det er grusomt hvis de har barnevakt, selv hvis de er med faren. Jeg ligger våken om natten for å følge med. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gripe dette an... innspill? Anonymkode: 6431d...ae7 Du må få deg søvn!!! Hernar som har gått for lenge uten søvn finn på dei merkelegaste ting. Og dei finn alltid noko å bekymre seg for. Får du til å sove om mannen har ungane ei natt og du er ein annan stad? Vi hadde òg laaaaaang periode med lite søvn, då hadde vi vakt annakvar natt. Men skjønnar at det blir vanskeleg når han jobbar i ein anna by... Anonymkode: 20eee...487
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #3 Skrevet 21. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må få deg søvn!!! Hernar som har gått for lenge uten søvn finn på dei merkelegaste ting. Og dei finn alltid noko å bekymre seg for. Får du til å sove om mannen har ungane ei natt og du er ein annan stad? Vi hadde òg laaaaaang periode med lite søvn, då hadde vi vakt annakvar natt. Men skjønnar at det blir vanskeleg når han jobbar i ein anna by... Anonymkode: 20eee...487 Han er hjemme i helgene, så da kan han i utgangspunktet ta barna. Men jeg ligger typisk våken likevel, og bekymrer meg for alt som kan skje. Anonymkode: 6431d...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå