Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #1 Skrevet 21. november 2019 Meldte med en i går som var syk med omgangssyke,åsså skrev jeg at jeg var litt uggen i magen jeg også, fikk da dette svaret..Jeg ville skrevet håper så inderlig at du ikke får det, så kanskje bare ordene står i "feil" rekkefølge..Ellers vil han at jeg skal få det.. "håper så inderlig ikke at du får det😂" Anonymkode: f7e03...acf
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #2 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Meldte med en i går som var syk med omgangssyke,åsså skrev jeg at jeg var litt uggen i magen jeg også, fikk da dette svaret..Jeg ville skrevet håper så inderlig at du ikke får det, så kanskje bare ordene står i "feil" rekkefølge..Ellers vil han at jeg skal få det.. "håper så inderlig ikke at du får det😂" Anonymkode: f7e03...acf At han håper at du ikke får det Anonymkode: c720b...95e
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #4 Skrevet 21. november 2019 Hvordan er det mulig å tolke det på noen annen måte enn at han ikke ønsker at du får det? Anonymkode: 69c46...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå