Gå til innhold

Operasjon gartner duct cyste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å ha blitt operert i skjeden? Tenker primært på en operasjon hvor de går inn gjennom skjeden.

Jeg skulle egentlig spørre overlegen når jeg hadde han på telefonen, men hadde nettopp stått opp da han ringte og glemte det bort. Lurer på om man kan få problemer med løshet i skjeden, problemer med bekkenmuskulatur, inkontens eller andre vanlige problemer som man kan risikere ved vaginal fødsel. Jeg kjenner ingen som har tatt denne typen operasjon, så jeg har bare det å sammenligne med selv om jeg tenker at det er en annerledes situasjon. Det vil nok ikke bli like mye 'strekk' på muskulaturen. Jeg er usikker på om de kommer til å skjære opp skjeden hele veien opp til cysten eller om de får nok plass ved å bruke redskaper.

Jeg skal operere bort en gartner duct cyste som ligger ganske høyt oppe i skjeden.

Hører gjerne fra dere som har noen erfaringer med lignende operasjoner angående hvordan det gikk for dere både under og i etterkant, og spesielt da eventuelle komplikasjoner.

Dersom dere har noen tips i forhold til hvordan jeg kanskje kan få mer informasjon om denne typen operasjon eller snakke med noe som har gjort det så setter jeg også stor pris på det.

Takk på forhånd:)

 

Anonymkode: e71a3...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...