Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Barnet har sovet 4-5 timer om natta. Glemte å si fra om dette når jeg leverte. Ble nevnt når jeg henta for han hadde vært så sur. Følte de syns jeg var en forferdelig mor. Jeg måtte hjem å sove etter noen ærend. Han sov jo i barnehagen. Ble litt irritert på dem. Sa selvfølgelig ikke noe Anonymkode: bfabd...898
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Det er klart du kan, han er jo ikke syk. Men greit å si fra om at han har sovet lite Anonymkode: b1406...e84
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 De babla om at det var så synd på han, siden de har vært ute i hele dag nesten. Men da driter jeg i det. Nei syk var han jo ikke. Anonymkode: bfabd...898
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Hvorfor måtte du sove? Anonymkode: cb8bb...bb8
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 Han holdt jo meg våken i 4/5 timer i natt ! Jeg må jo fungere resten av dagen. Han sov jo sin faste time i barnehagen. Anonymkode: bfabd...898
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #6 Skrevet 20. november 2019 Men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Kunne vært på jobb de 9 timene å. Det spiller ingen rolle. Anonymkode: bfabd...898
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 Nå tuller du vel? Du måtte sende han i barnehagen fordi DU måtte sove siden du bare hadde sovet 4-5 timer. Han derimot kunne fint dra i barnehagen, selv om han hadde sovet line lite..? Jeg hadde aldri sendt et barn som har sovet i 5 timer i barnehagen, først og fremst fordi det er alt for lite søvn til å fungere godt en hel dag og for det andre fordi et så lite barn mest sannsynlig har en grunn til at de sover så lite. De skal jo ha minst det dobbelte med søvn. Hvorfor sov han ikke? Mareritt, vondt noe sted, begynner å bli syk? Jeg hadde skammet meg om jeg hadde sendt i barnehagen, og att på til uten å si ifra. Nei uff. Anonymkode: 936ac...5fa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #8 Skrevet 20. november 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Kunne vært på jobb de 9 timene å. Det spiller ingen rolle. Anonymkode: bfabd...898 Nå tror jeg ikke på deg. Ingen er vel så blåst at de lar han være der i 9 timer når han ikke har sovet og du selv er hjemme. Tulling. På tide å legge seg nø. Anonymkode: 936ac...5fa
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #9 Skrevet 20. november 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Kunne vært på jobb de 9 timene å. Det spiller ingen rolle. Anonymkode: bfabd...898 Hva, du lot han være 9 timer i barnehagen når du var hjemme? Da trekker jeg det tilbake at det var greit, ikke rart de tenkte du var en forferdelig mor Anonymkode: b1406...e84
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #10 Skrevet 21. november 2019 Jeg synes det er helt innafor å sende ungen i barnehagen selv om det har vært lite søvn såfremt det ikke er sykdom inne i bildet. Gir alltid beskjed til barnehage/skole slike dager. Når det gjelder full dag på 9 timer må jeg si meg enig med de andre selv om barnet sover i barnehagen. Hadde du fri så kunne du fint ha hentet et par timer før stengetid. Sove en dupp på 3-4 timer, gjøre litt husarbeid/andre ting og deretter hente. Anonymkode: bed18...d0d
Durni Skrevet 21. november 2019 #11 Skrevet 21. november 2019 Det der var vel litt på kanten. Greit han ikke er syk, men et lita barn som bare har sovet 4-5 timer har umulig hatt en bra dag. Og minstekravet er i hvertfall at du gir beskjed ved levering.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #12 Skrevet 21. november 2019 Må man, så må man. Du måtte ikke, så jeg syns heller ikke at du er noen strålende mor. Du kunne sovet mens han tok duppen sin? Anonymkode: 35a5d...d43
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #13 Skrevet 21. november 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: De babla om at det var så synd på han, siden de har vært ute i hele dag nesten. Men da driter jeg i det. Nei syk var han jo ikke. Anonymkode: bfabd...898 Du er et troll Anonymkode: 4730d...0b4
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #14 Skrevet 21. november 2019 Barnet fikk sove sin faste time? Du har bestemt at han skal vekkes etter en time? Du burde gitt beskjed at han kunne fått sove så lenge han ville pga dårlig natt. hvorfor var han 9 timer i barnehagen viss du hadde fri? Jobber du ikke? Er han ni timer i barnehagen hver dag? Anonymkode: 6ba92...6f3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #15 Skrevet 21. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå tuller du vel? Du måtte sende han i barnehagen fordi DU måtte sove siden du bare hadde sovet 4-5 timer. Han derimot kunne fint dra i barnehagen, selv om han hadde sovet line lite..? Jeg hadde aldri sendt et barn som har sovet i 5 timer i barnehagen, først og fremst fordi det er alt for lite søvn til å fungere godt en hel dag og for det andre fordi et så lite barn mest sannsynlig har en grunn til at de sover så lite. De skal jo ha minst det dobbelte med søvn. Hvorfor sov han ikke? Mareritt, vondt noe sted, begynner å bli syk? Jeg hadde skammet meg om jeg hadde sendt i barnehagen, og att på til uten å si ifra. Nei uff. Anonymkode: 936ac...5fa Enig!!!! Anonymkode: 812df...1d9
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #16 Skrevet 21. november 2019 Dont feed the troll... Anonymkode: 8722d...688
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #17 Skrevet 21. november 2019 Ja hvis jeg ikke har anledning til å avspasere eller noen kan passe så gjør jeg det. Ikke pleid å være et problem her altså, men har kanskje skjedd noen få ganger at de har hatt en dårlig natt og da har jeg sagt det ved levering slik at bhg kan la de sove litt tidligere eller hvile seg litt. Anonymkode: 7cbfc...fc3
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #18 Skrevet 21. november 2019 Jeg har levert barn som har sovet dårlig i barnehagen fordi jeg må på jobb og de ikke er syke, men da har jeg gitt beskjed så de kan la ungen sove litt tidligere og ta hensyn til det sånn som de har ønsket der Jeg ville aldri levert ungen om jeg selv hadde fri, og ihvertfall ikke i 9 timer. Det nekter jeg å tro på at du gjorde Anonymkode: f3748...178
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #19 Skrevet 21. november 2019 Jeg hadde sendt barnet i barnehagen, fordi de er fleksible ift soving og barnet får sove 3 timer om han vil etter en dårlig natt. Men vi må gi beskjed om sånt, så personalet slipper å lure på hvorfor barnet er gretten. Da kan de legge barnet i stedet for å tro at han er grinete, syk el.l. Jeg sliter etter en dårlig natt, og har jeg et friskt barn hjemme får jeg ikke sove på dagen. Skjer det samme enda en natt så fungerer jeg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 07fd3...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå