Gå til innhold

Hos dere der enten mannen eller du er hjemmeværende.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan fordeler dere husarbeid? Tar den som er hjemme meste parten i motsetning til den i full jobb? 

Anonymkode: fef7e...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel ann på hvorfor man er hjemmeværende.

Jeg er ufør og det er slett ikke slik at jeg gjør all husarbeid. Hadde jeg overskudd til alt ville jeg heller jobbe.

Anonymkode: 7793e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt hjemmeværende da, men jobber bare 1,5 dag i uka. Men ja, jeg gjør alt husarbeidet. Han liker å lage mat da, så ofte han lager middag. 

Anonymkode: 9284a...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidsløs for tiden. Jeg tar endel av husarbeidet. Vi tar likevel en god rengjøring ca hver 14 dag sammen. 

Anonymkode: 08af1...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufør og gjør slett ikke alt husarbeidet, hadde jeg greid det kunne jeg vært i jobb!

Stort sett har jeg ansvar for klær. På gode dager rydder jeg ekstra. Han tar sin del og vel så det! 

Anonymkode: 1cbf2...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja må si jeg tar mesteparten, i hvertfall 60%. Han er flink til å gjøre sin del av husarbeidet, og i helga tar han skikkelig ansvar!!! Så kan ikke klage nei. 

Anonymkode: 3bc5c...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står mellom to jobber for øyeblikket, så da tar jeg selvfølgelig mesteparten hjemme. Hadde jeg vært syk hadde det nok vært annerledes.

Anonymkode: 890e7...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kommer vel litt an på hvorfor man er hjemmeværende. Jeg er hjemme i svangerskapsperm, vært det en god stund og har fortsatt igjen et par mnd. Men han gjør minst like mye hjemme som meg selv om han jobber fullt. Det er jo selvsagt pga at formen min er på trynet. Så fort jeg har født og er tilbake til normalen så vil det være naturlig for meg å ta meg av mesteparten av husarbeidet. 

Anonymkode: 5b119...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er uføre og gjør det meste hjemme. Jeg gjør en del i helgene. Jeg er med på det meste av aktiviteter med barna, da mannen sliter med knærne. Han får vondt av å gå ned trappa og inn og ut av bila. Fungerer veldig bra for oss 

Anonymkode: 9ccf1...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen er uføre og gjør det meste hjemme. Jeg gjør en del i helgene. Jeg er med på det meste av aktiviteter med barna, da mannen sliter med knærne. Han får vondt av å gå ned trappa og inn og ut av bila. Fungerer veldig bra for oss 

Anonymkode: 9ccf1...34f

Hva er det for slags rollemodell for barna?

Anonymkode: 09965...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det for slags rollemodell for barna?

Anonymkode: 09965...a3c

?????

Anonymkode: 9ccf1...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

?????

Anonymkode: 9ccf1...34f

De lærer seg jo at det er greit å bli gående hjemme, å ikke arbeide, å være lat og klage over vondt i kneet. Barn lærer av å se.

Anonymkode: 09965...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De lærer seg jo at det er greit å bli gående hjemme, å ikke arbeide, å være lat og klage over vondt i kneet. Barn lærer av å se.

Anonymkode: 09965...a3c

Hvor leser du at han klager? Han kan jo ikke noe for at han er ufør! Er de damene som er uføre bedre forbilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme, men er nettstudent. Mannen jobber mye hjemme og litt fysisk på jobb. Vi deler på husarbeid. Han gjør nok mest, men sånn er det hos oss. 

Anonymkode: 88e78...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De lærer seg jo at det er greit å bli gående hjemme, å ikke arbeide, å være lat og klage over vondt i kneet. Barn lærer av å se.

Anonymkode: 09965...a3c

Problemer med knærne er bare 1 liten del av at han er ufør. Og han klager aldri 

Anonymkode: 9ccf1...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemmeværende og har vært det i 7 år (- ikke syk, ufør eller arbeidsledig. Studerer for øyeblikket deltid via nett). Mannen jobber 100% og er veldig mye bortreist. Jeg gjør stort sett alt husarbeid og alt med barna. 

 

Anonymkode: 22afc...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...