Holly Golightly Skrevet 20. november 2019 #26 Skrevet 20. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde heller ikke hørt om det før. Her er det jeg fant: "term for an individual who promotes socially progressive views, including feminism, civil rights, and multiculturalism,[1][2] as well as identity politics.[3]" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_justice_warrior Hadde vært greot om det heller ble brukt norske skjellsord slok at både den som skrev og de som leser kunne forstå hetsen. 😉 Anonymkode: 6929d...c1b Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #27 Skrevet 20. november 2019 Jeg har ikke sett Frozen 2 enda, men jeg digger Frozen. Synes sangene er kjempefine, og det er gøy at det er så mye norsk/samisk med i filmen. Og så elsker jeg at "love's true kiss" viser seg å være kjærligheten mellom to søstre! Endelig en Disney-film med en tvist. Gleder meg til toeren! Anonymkode: b69bf...445
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #28 Skrevet 20. november 2019 38 minutter siden, Holly Golightly skrev: Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️ Det burde være det, menbjeg tror ikke det var sån ment 😊 Anonymkode: 6929d...c1b
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #29 Skrevet 20. november 2019 Nei, jeg klarer ikke hisse meg opp over Frost. Jeg gleder meg til romjul og film. Jeg skal gå på kino med min 5-åring og hennes to beste venner. Vi skal kose oss med film, popcorn og godteri. Kanskje vi skal synge Let it Go av full hals i bilen til og fra. Anonymkode: 81b7c...192
Syngensang Skrevet 20. november 2019 #30 Skrevet 20. november 2019 Eg gler meg som ein gris til eg skal ta med gutane mine og sjå frost 2 på kino i jula❤️❤️❤️
gale damen Skrevet 20. november 2019 #31 Skrevet 20. november 2019 Elsa. Plikt, ære, kontroll, ansvar. Jeg ser ikke helt hvorfor det er så galt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #34 Skrevet 20. november 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. Anonymkode: 471a0...28e Å være så negativ, er usunt for ungene og dårlig forbilde. Anonymkode: 4d538...352
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #35 Skrevet 20. november 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Snøhvit f.eks. Anonymkode: 471a0...28e Haha 😂 Nå skjønner jeg og ihvertfall at du tuller. Anonymkode: 4d538...352
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #36 Skrevet 20. november 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Sant det, Disney eier snart hele kinoindustrien og lager alle de store filmene. Monopol kalles det, det er usunt og jeg vet flere filminteresserte som er enige med meg i det. Men hva kan man gjøre liksom? Jeg boikotter jo, men er møkk lei av at det er overalt. Og den forbanna, stygge, snømannen. Anonymkode: 471a0...28e Tenker at det er mer usunt for barn å vokse opp med noen som tenker og snakker sånn som du gjør enn å de på Frost-filmen(e). Anonymkode: 94d42...2d2
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #37 Skrevet 21. november 2019 On 11/20/2019 at 12:12 PM, Anonym bruker said: Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. Anonymkode: 471a0...28e deler ikke ditt syn og er uenig, usunt for barna virkelig ? Anonymkode: 1daf6...c22
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #39 Skrevet 21. november 2019 Ååå, jeg ELSKER disney-filmene! ❤❤❤ Har nesten alle klassikerne på DVD. Anonymkode: 433a1...296
Anonym bruker Skrevet 21. november 2019 #40 Skrevet 21. november 2019 Hva er galt med rollemodellene? Jeg synes tvert imot de er langt bedre enn de fleste tidligere Disney-prinsessene. Anonymkode: f448e...8b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå