Gå til innhold

Frozen. DRITT lei.


Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde heller ikke hørt om det før. Her er det jeg fant:

"term for an individual who promotes socially progressive views, including feminism, civil rights, and multiculturalism,[1][2] as well as identity politics.[3]"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_justice_warrior

 

Hadde vært greot om det heller ble brukt norske skjellsord slok at både den som skrev og de som leser kunne forstå hetsen. 😉

Anonymkode: 6929d...c1b

Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett Frozen 2 enda, men jeg digger Frozen. Synes sangene er kjempefine, og det er gøy at det er så mye norsk/samisk med i filmen. Og så elsker jeg at "love's true kiss" viser seg å være kjærligheten mellom to søstre! Endelig en Disney-film med en tvist.

Gleder meg til toeren!

Anonymkode: b69bf...445

Skrevet
38 minutter siden, Holly Golightly skrev:

Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️

Det burde være det, menbjeg tror ikke det var sån ment 😊

Anonymkode: 6929d...c1b

Skrevet

Nei, jeg klarer ikke hisse meg opp over Frost. Jeg gleder meg til romjul og film. Jeg skal gå på kino med min 5-åring og hennes to beste venner. Vi skal kose oss med film, popcorn og godteri. Kanskje vi skal synge Let it Go av full hals i bilen til og fra.

Anonymkode: 81b7c...192

Skrevet

Eg gler meg som ein gris til eg skal ta med gutane mine og sjå frost 2 på kino i jula❤️❤️❤️

Skrevet

Elsa. Plikt, ære, kontroll, ansvar. Jeg ser ikke helt hvorfor det er så galt. 

 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. 

Anonymkode: 471a0...28e

Å være så negativ, er usunt for ungene og dårlig forbilde. 

Anonymkode: 4d538...352

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snøhvit f.eks.

Anonymkode: 471a0...28e

Haha 😂 Nå skjønner jeg og ihvertfall at du tuller. 

Anonymkode: 4d538...352

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sant det, Disney eier snart hele kinoindustrien og lager alle de store filmene. Monopol kalles det, det er usunt og jeg vet flere filminteresserte som er enige med meg i det.

Men hva kan man gjøre liksom? Jeg boikotter jo, men er møkk lei av at det er overalt. Og den forbanna, stygge, snømannen.

Anonymkode: 471a0...28e

Tenker at det er mer usunt for barn å vokse opp med noen som tenker og snakker sånn som du gjør enn å de på Frost-filmen(e).

Anonymkode: 94d42...2d2

Skrevet
On 11/20/2019 at 12:12 PM, Anonym bruker said:

Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. 

Anonymkode: 471a0...28e

deler ikke ditt syn og er uenig, usunt for barna virkelig ?

Anonymkode: 1daf6...c22

Skrevet

Ååå, jeg ELSKER disney-filmene! ❤❤❤

Har nesten alle klassikerne på DVD. 

Anonymkode: 433a1...296

Skrevet

Hva er galt med rollemodellene? Jeg synes tvert imot de er langt bedre enn de fleste tidligere Disney-prinsessene. 

Anonymkode: f448e...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...