Gå til innhold

Frozen. DRITT lei.

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde heller ikke hørt om det før. Her er det jeg fant:

"term for an individual who promotes socially progressive views, including feminism, civil rights, and multiculturalism,[1][2] as well as identity politics.[3]"

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_justice_warrior

Hadde vært greot om det heller ble brukt norske skjellsord slok at både den som skrev og de som leser kunne forstå hetsen. 😉

Anonymkode: 6929d...c1b

Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett Frozen 2 enda, men jeg digger Frozen. Synes sangene er kjempefine, og det er gøy at det er så mye norsk/samisk med i filmen. Og så elsker jeg at "love's true kiss" viser seg å være kjærligheten mellom to søstre! Endelig en Disney-film med en tvist.

Gleder meg til toeren!

Anonymkode: b69bf...445

Skrevet
38 minutter siden, Holly Golightly skrev:

Det er seriøst det dummeste «skjellsordet» jeg har hørt om. Det er jo en hedersbetegnelse! SJW❤️❤️❤️

Det burde være det, menbjeg tror ikke det var sån ment 😊

Anonymkode: 6929d...c1b

Skrevet

Nei, jeg klarer ikke hisse meg opp over Frost. Jeg gleder meg til romjul og film. Jeg skal gå på kino med min 5-åring og hennes to beste venner. Vi skal kose oss med film, popcorn og godteri. Kanskje vi skal synge Let it Go av full hals i bilen til og fra.

Anonymkode: 81b7c...192

Skrevet

Eg gler meg som ein gris til eg skal ta med gutane mine og sjå frost 2 på kino i jula❤️❤️❤️

Skrevet

Elsa. Plikt, ære, kontroll, ansvar. Jeg ser ikke helt hvorfor det er så galt. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. 

Anonymkode: 471a0...28e

Å være så negativ, er usunt for ungene og dårlig forbilde. 

Anonymkode: 4d538...352

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Snøhvit f.eks.

Haha 😂 Nå skjønner jeg og ihvertfall at du tuller. 

Anonymkode: 4d538...352

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sant det, Disney eier snart hele kinoindustrien og lager alle de store filmene. Monopol kalles det, det er usunt og jeg vet flere filminteresserte som er enige med meg i det.

Men hva kan man gjøre liksom? Jeg boikotter jo, men er møkk lei av at det er overalt. Og den forbanna, stygge, snømannen.

Tenker at det er mer usunt for barn å vokse opp med noen som tenker og snakker sånn som du gjør enn å de på Frost-filmen(e).

Anonymkode: 94d42...2d2

Skrevet
On 11/20/2019 at 12:12 PM, Anonym bruker said:

Flere som boikotter Frozen? Drittfilmer, drittprodukter, det er overalt. HATER Frozen. Det er usunt for ungene, dårlige forbilder. 

deler ikke ditt syn og er uenig, usunt for barna virkelig ?

Anonymkode: 1daf6...c22

Skrevet

Ååå, jeg ELSKER disney-filmene! ❤❤❤

Har nesten alle klassikerne på DVD. 

Anonymkode: 433a1...296

Skrevet

Hva er galt med rollemodellene? Jeg synes tvert imot de er langt bedre enn de fleste tidligere Disney-prinsessene. 

Anonymkode: f448e...8b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...