Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #1 Skrevet 20. november 2019 Vi har kjøpt oss et nytt hus og kommer til å ha rundt dette i lån. Har da mulighet til utleie i kjeller så der får vi vel en inntekt på rundt 7000 i måneden, kanskje mer også. Synes dere dette er mye? Vi har veldig lite i lån nå, så det blir en overgang. Har rundt 1,5 i inntekt samlet før skatt Anonymkode: 98794...df9
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #2 Skrevet 20. november 2019 Nei ikke når dere er to som betjener det. Jeg har 2,6 alene . Anonymkode: f3cca...86a
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #3 Skrevet 20. november 2019 Nei, det er ikke mye. Dere dekker jo halvparten med leieinntekter og har gode inntekter selv og Anonymkode: 7a124...0bc
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #4 Skrevet 20. november 2019 Det er ikke mye i det hele tatt. Langt under det doble av hva dere tjener. Dere kan låne 7,5 mill hvis dere vil. Anonymkode: d7864...552
Anonym bruker Skrevet 20. november 2019 #5 Skrevet 20. november 2019 Det er ikke mye men det er jo et lån. vi er gjeldsfrie i en alder av 34, både på grunn av at vi kjøpte rimelig, og at vi har arvet. Med samlet inntekt på 1,3 kunne vi fint tatt opp et nytt lån og kjøpt noe større. Vi har hele tiden ønsket å ha minst mulig lån og å bli raskt gjeldsfri. Føle at vi og ikke banken eier huset. Og at vi har fleksibilitet til jobbe mindre på grunn av lavere utgifter. Jeg har tenkt å gå ned i 50% stilling. Mannen min valgte bort en stilling med høyere lønn for masse fleksibilitet. Han jobber hjemmefra og er mye tilstedet for barna. Det har stor verdi for oss. Andre prioriterer annerledes. Anonymkode: 60c89...7ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå