Gå til innhold

Sitter og sensurerer hjemmeeksamener ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

På bachelor-nivå...

Og jeg blir så GLAD når jeg innimellom får lese knallgode besvarelser!!! Herlighet, det er så gøy med sånne FLINKE folk, altså! 👏👏👏😊

Anonymkode: 3a63f...ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensurerer du dem :P ? Mye banning? *piiip*

Anonymkode: 5d8fc...1b5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sensurerer du dem :P ? Mye banning? *piiip*

Anonymkode: 5d8fc...1b5

Man sensurerer oppgaver, ja. Du mener ikke at du ikke har hørt ordet brukt i denne betydningen? Har vel ikke så mange studiepoeng, kanskje?

Anonymkode: 283a4...c8f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Man sensurerer oppgaver, ja. Du mener ikke at du ikke har hørt ordet brukt i denne betydningen? Har vel ikke så mange studiepoeng, kanskje?

Anonymkode: 283a4...c8f

Ikke så god på en spøk du :ph34r:

Anonymkode: 83a58...0da

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Man sensurerer oppgaver, ja. Du mener ikke at du ikke har hørt ordet brukt i denne betydningen? Har vel ikke så mange studiepoeng, kanskje?

Anonymkode: 283a4...c8f

Wow, mista du humoren før eller etter mastergraden?

Skrevet

Jeg sitter og skriver hjemmeeksamen, håper min sensor blir like fornøyd!

Anonymkode: 42790...a86

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sitter og skriver hjemmeeksamen, håper min sensor blir like fornøyd!

Anonymkode: 42790...a86

Ja, det får vi håpe! 😃 Lykke til! 
hi

Anonymkode: 3a63f...ba5

Skrevet

Jeg jobber i VGS og har det på samme måte når jeg retter elevtekster. Av og til dukker det opp noen skikkelig gode, og det er så gøy! 

Anonymkode: 17fd4...2cc

Skrevet

Hei! Bare av nysgjerrighet, jeg skal ha hjemmeeksamen på bachelornivå i desember. Jeg lurer på om det går an å be noen lese sensur før jeg leverer inn? 

Anonymkode: 2e215...8d2

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Bare av nysgjerrighet, jeg skal ha hjemmeeksamen på bachelornivå i desember. Jeg lurer på om det går an å be noen lese sensur før jeg leverer inn? 

Anonymkode: 2e215...8d2

Nei, sensur er den formelle prosessen. Men korrektur er alltid fint.

Anonymkode: 283a4...c8f

Skrevet

Ok, takk for svar. Vet du hvem jeg kan kontakte for å få lest korrektur?

Anonymkode: 2e215...8d2

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok, takk for svar. Vet du hvem jeg kan kontakte for å få lest korrektur?

Anonymkode: 2e215...8d2

Har du ikke en veileder?

Anonymkode: e8249...b1a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, takk for svar. Vet du hvem jeg kan kontakte for å få lest korrektur?

Anonymkode: 2e215...8d2

Bruk en medstudent du vet er god, en venninne, faren din...Eller du kan  betale noen selvsagt. 

Anonymkode: 283a4...c8f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke en veileder?

Anonymkode: e8249...b1a

Har vel ikke veileder på en hjemmeeksamen.

Anonymkode: dc7d7...c1c

Skrevet

Har ikke veileder nei og ønsker å bruke en profesjonell, ikke bare en medstudent. Hvor finner jeg en flink korrekturleser?

Anonymkode: 2e215...8d2

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vel ikke veileder på en hjemmeeksamen.

Anonymkode: dc7d7...c1c

Det var da et bombastisk svar. Jeg har hatt veileder på opptil flere hjemmeeksamener.

Anonymkode: 3d342...b03

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var da et bombastisk svar. Jeg har hatt veileder på opptil flere hjemmeeksamener.

Anonymkode: 3d342...b03

På bachelornivå? De eneste gangene jeg har opplevd det er når jeg har hatt mappeeksamen. 

Anonymkode: dc7d7...c1c

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke en veileder?

Anonymkode: e8249...b1a

En veileder leser ikke korrektur. 

Anonymkode: 42790...a86

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man sensurerer oppgaver, ja. Du mener ikke at du ikke har hørt ordet brukt i denne betydningen? Har vel ikke så mange studiepoeng, kanskje?

Anonymkode: 283a4...c8f

Og du er sensor? Med den holdningen? 

Anonymkode: 70792...f09

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

På bachelornivå? De eneste gangene jeg har opplevd det er når jeg har hatt mappeeksamen. 

Anonymkode: dc7d7...c1c

Ja, på bachelornivå. Hadde to større innleveringer som var hjemmeeksamen, inkludert selvsagt bacheloroppgaven, og begge disse fikk jeg grundig veiledning på.

Anonymkode: 3d342...b03

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du er sensor? Med den holdningen? 

Anonymkode: 70792...f09

Jeg er ikke hi.

Anonymkode: 283a4...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...