Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Eeeeeh nei. Siden jeg kan koste på meg anonymitet så synes jeg det er skikkelig..... harry. I mangel på bedre ord. Anonymkode: c4349...bf0
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Følte meg litt utenfor, som er i uke 26 og ikke tatt. Mens ser overalt på nett at folk oppdaterer med ukebilder.. 🙊 Anonymkode: 67a5d...199
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Profesjonelt hos fotograf? Det er dødharry. Ofte med lengselsfullt blikk og vindmaskin. Men vanlige bilder hjemme foran speilet for seg selv, det er vanlig Anonymkode: 8f6fd...a41
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Jeg har bilder av meg som gravid, det er fine minner. Men ikke slike lettkledde hos fotograf! Jeg blir litt varm av å se slike tanker, men av flauhet.. Anonymkode: 5f89b...68f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Nei. Har to bilder av meg som gravid og ingen av dem er tatt for å være et gravidbilde. Magen er godt synlig. Anonymkode: f7480...1a6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 Tok hver uke, når jeg kom videre til neste uke. På samme plass hver gang. Veldig morsomt å kjøre som sakte film. Så det man liksom hvordan magen vokser fra uke til uke 🙂 Anonymkode: 6fdab...343
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 Ufattelig harry å ha på veggen. Anonymkode: f8cff...1a4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 Jeg gjorde ikke det. Finnes jo bilder fra da jeg var gravid, men det er vanlig familiebilder fra påsken og turer osv. Anonymkode: f6390...330
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 Ja, tok like før fødselen med alle fire, tre av dem hjemme, et på fødestua. Ikke oppstilling og sånt, men for å ha et minne. Er glad for at jeg gjorde det, for ungene synes det er gøy å se bildet der de lå i magen min. Disse henger IKKE på veggen, altså 😂 Anonymkode: a8f5f...f42
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #11 Skrevet 19. november 2019 Jeg gjorde ikke det i noen graviditeter. Ei venninne spurte om hun kunne ta bilde av meg og mannen på stranda, med min mobil, og det er jeg i ettertid glad for, jeg hadde nemlig ingen bilder av meg selv med mage. Men vil jo ikke kalle det typisk magebilde. Skulle egentlig ønske at jeg hadde fått noen til å ta flere bilder av meg. Anonymkode: 356cc...8bd
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #13 Skrevet 19. november 2019 Vi er elendig på å ta bilder. Finnes nesten ikke bilder av meg med mage og jeg har tre barn. Hadde aldri gått til fotograf for å ta gravidbilder. Anonymkode: 01129...a18
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #14 Skrevet 19. november 2019 Jeg har tatt med alle mine. De er jenter så de elsker å se på bilder fra jeg var gravid. De spør og lurer. Skjønner ikke hvorfor det skal være sånn greie. Moren min var som deg. Uff. Ikke et bilde av seg gravid. Vi deler liksom ingen sånne øyeblikk pga hennes tankegang. Dessverre. Jeg tar masse bilder for jeg vet at de synes det er hyggelig og det er jo barna mine som ligger inni der, de synes det er rart og spennende. Elsker å dele sånne øyeblikk med mine barn. Men mennesker er forskjellige. Anonymkode: e2d6a...485
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #15 Skrevet 19. november 2019 Moren min var som meg? Uff?" 🙄 Jeg spurte ett spørsmål, da jeg er førstegangsgravid og lurte på hva de fleste gjorde. Jeg har bilde og video av bevegelser feks selv, men ikke lagt det ut. Grunnen til spørsmålet er om dette er noe alle føler var viktig og at jeg kommer til å angre at jeg aldri tok masse bilder. Anonymkode: 67a5d...199
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #16 Skrevet 19. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ufattelig harry å ha på veggen. Anonymkode: f8cff...1a4 Ja kanskje i stua men mine barn vil gjerne ha et på rommet sitt de da, men ligger i en ramme oppi en skuff som de kan se på om de vil som en del av flere bilder fra de var små. Turer, magebilder, osv. Livet rett og slett. Som også omhandler graviditet Anonymkode: e2d6a...485
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #17 Skrevet 19. november 2019 Jeg tok et i speilet på badet dagen før jeg ble igangsatt. Rot på vasken og møkkete speil, men samtidig så er det er litt fint minne å ha for min egen del. Har ikke vist det til noen men tenkte sønnen kunne få se det når han blir større. Anonymkode: afb9b...695
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #18 Skrevet 19. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Moren min var som meg? Uff?" 🙄 Jeg spurte ett spørsmål, da jeg er førstegangsgravid og lurte på hva de fleste gjorde. Jeg har bilde og video av bevegelser feks selv, men ikke lagt det ut. Grunnen til spørsmålet er om dette er noe alle føler var viktig og at jeg kommer til å angre at jeg aldri tok masse bilder. Anonymkode: 67a5d...199 Som sagt kommer Ann på hvordan du er som menneske. Noen bryr seg ikke. Jeg elsker å dele sånne øyeblikk med jentene mine, mens andre kanskje ikke gjør det. Noen er varme inkluderende mennesker, andre ikke, som min mor dessverre. Som synes alt er pes. Og husker ingenting fra hun var gravid noe jeg følte var trist når jeg selv ble..skulle ønske jeg kunne ringt henne, men sånn er det. Jeg har skrevet album og jeg har skrevet et brev til jentene mine om hver fødsel. Hele fødselshistorien dems. Så de en dag kan se tilbake. Anonymkode: e2d6a...485
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #19 Skrevet 19. november 2019 Jeg har tatt med alle barna, men IKKE i et studio, IKKE med proff fotograf, og MED klærne på... Koselige, naturlige bilder av meg med magen, ute i naturen. Det ene grønt om sommeren, det andre med snø og det tredje med flotte høstfarger. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det, gøy å se hvor forskjellig jeg selv så ut i de ulike svangerskapene, og ungene elsker å se på dem og vite at det var nettopp dem som lå inni der. De har et bilde på hvert sitt rom. Anonymkode: eba15...570
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #20 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Moren min var som meg? Uff?" 🙄 Jeg spurte ett spørsmål, da jeg er førstegangsgravid og lurte på hva de fleste gjorde. Jeg har bilde og video av bevegelser feks selv, men ikke lagt det ut. Grunnen til spørsmålet er om dette er noe alle føler var viktig og at jeg kommer til å angre at jeg aldri tok masse bilder. Anonymkode: 67a5d...199 Det å legge det ut er vel ikke viktig. Det synes jeg er så teit. Men jeg har ikke sosiale medier for føler alt for mye deles i slike kanaler. Jeg er 32 så er ikke i 70 årene. Har hatt det da. For 7 år siden. Men slettet alt. Anonymkode: e2d6a...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå