Gå til innhold

Noen som gleder seg til påske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er vi lei av førjulstid, jul, nyttår og vinteraktivitet og klare for vårtegn og påskeegg. Flere som har det sånn? 

Anonymkode: f8932...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva drakk du til frokost?

Anonymkode: 0fb2a...82c

Skrevet

Ja, vi drar på hytta om 14 dager. Julegavene åpnet vi i forgårs, og påskeeggene er klare. Regner med at vi går i 17.maitog mens vi er der oppe, så er vi helt klare for Sankthans når vi kommer ned igjen. Hva skal dere i sommerferien?

Skrevet

Jeg blir helt stresset av dette jaget. Førjulstiden er ikke en gang startet ennå. Chill litt’a. 

Anonymkode: 5f9e3...f2e

Skrevet

Jeg gleder meg til våren, men ikke påsken spesifikt. Sånn er det bare når man er et sommermenneske som bor i kalde Norge. 

Anonymkode: 5d782...981

Skrevet

Du, ikke gidd. 

Det er avsindig enkelt å lese hensikten din. En bruker her inne har fått bøttevis av mer eller mindre rettferdig tyn for å være i forkant av mye, mens du bare er patetisk. 

Anonymkode: fc8d3...515

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, ikke gidd. 

Det er avsindig enkelt å lese hensikten din. En bruker her inne har fått bøttevis av mer eller mindre rettferdig tyn for å være i forkant av mye, mens du bare er patetisk. 

Det var det første jeg og tenkte, det lyser lang vei

Anonymkode: 56ffb...03d

Skrevet

Jeg hater vinter, snø og kulde. Så jeg gleder meg alltid til det blir vår og sommer igjen! 

Anonymkode: ee805...257

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, ikke gidd. 

Har du alltid en trekjepp opp i ræva?

Skrevet

Selvsagt!!! Påske er helt magisk. Hyttetur eller storbyferie er helt gull😊😊😊😊😊. Må bare elske når du føler at du har det gøy ved å henge ut andre hi ❤️

Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Selvsagt!!! Påske er helt magisk. Hyttetur eller storbyferie er helt gull😊😊😊😊😊. Må bare elske når du føler at du har det gøy ved å henge ut andre hi ❤️

Hvis noen føler seg truffet helt uten grunn, så beklager jeg at de føler slik. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis noen føler seg truffet helt uten grunn, så beklager jeg at de føler slik. 

Zzz

Skrevet

Gleder meg til Halloween jeg 😍😍

Anonymkode: 9057b...045

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er vi lei av førjulstid, jul, nyttår og vinteraktivitet og klare for vårtegn og påskeegg. Flere som har det sånn? 

Dust

Anonymkode: 86c43...849

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du, ikke gidd. 

Til HI sitt forsvar, så er det vel langt flere enn bare en person som ligger godt i forkant med jula, både her inne og ellers i samfunnet. 

Skrevet

Jeg gleder meg alltid til påske. Det er MIN høytid. Jula bryr jeg meg ikke så veldig om men for ungenes skyld på meg jo gjøre jula koselig. Kunne gjerne reist bort uten å feire. 

Anonymkode: dece7...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...