Gå til innhold

Positiv EL-test


November-spire-79

Anbefalte innlegg

Lurer litt nå. Hadde en sterk positiv EL-test nå på morran, men jeg er akkurat ferdig med mensen så synes dette var tidlig. Er ikke gravid for jeg tok en gravidtest etterpå. Den var negativ. Litt tidlig med eggløsning nå er det ikke? Men veldig glad for at noe viser positivt her da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har El på dag 8

Det fant jeg tilfeldig ut etter å ha fokusert mest på dag 14 i et par PP uten resultat. Bestemte meg for å ta El tester en hel mnd for å se når de var sterkest (de er jo alltid "positive", men blir sterkere og sterkere mot El). Startet siste dagen med mens (dag 6), og etter en hel mnd var det ikke tvil. 

Fått to barn på rappen, planlagt, med å ha hatt sex på dag 7 og 8 - Klaffet da på første PP med begge to. (med nr 2 hadde vi bare sex 1 x den mnd, og det var helgen dag 7-9) 🙂

Anonymkode: 68976...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende da😀det var godt å høre. Da kan det jo hende den blir enda sterkere i morgen. Min første el test så jeg gikk ut ifra at den var veldig sterk. Jeg tenkte å teste hver dag etter mensen for å finne ut av ting. Takk for svar😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tittet litt på bilder på nettet og jeg ser at de ikke er så sterke som jeg trodde😀er visst ikke helt stødig på disse testene ennå. Var vel bare glad for å få en tydelig strek😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2019 den 6.34, November-spire-79 skrev:

Lurer litt nå. Hadde en sterk positiv EL-test nå på morran, men jeg er akkurat ferdig med mensen så synes dette var tidlig. Er ikke gravid for jeg tok en gravidtest etterpå. Den var negativ. Litt tidlig med eggløsning nå er det ikke? Men veldig glad for at noe viser positivt her da😂

Såå i samme situasjon(har svart deg på noen andre tråder også). Fikk EL rett etter forrige mens og snakket med min gynekolog om at det kan skje når syklusen er ustabil etter p-pillebruk eller hormonspiral i mitt tilfelle. Dette skjedde imidlertid ikke denne syklusen så nå er jeg spent på når EL inntreffer denne gang. Tvi tvi🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, OsloMamma41 skrev:

Såå i samme situasjon(har svart deg på noen andre tråder også). Fikk EL rett etter forrige mens og snakket med min gynekolog om at det kan skje når syklusen er ustabil etter p-pillebruk eller hormonspiral i mitt tilfelle. Dette skjedde imidlertid ikke denne syklusen så nå er jeg spent på når EL inntreffer denne gang. Tvi tvi🙂

Ja dette var ikke lett😂men tror kanskje jeg leste den feil🤔kjennes ut som jeg har EL nå, og det kan stemme med det jeg har regnet ut sånn ca.😅jaja vi får øve oss litt på denne testingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2019 den 5.56, November-spire-79 skrev:

Har tittet litt på bilder på nettet og jeg ser at de ikke er så sterke som jeg trodde😀er visst ikke helt stødig på disse testene ennå. Var vel bare glad for å få en tydelig strek😂

En el test er ikke positiv med mindre teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. En el test har alltid to streker.

Anonymkode: 45f87...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

En el test er ikke positiv med mindre teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. En el test har alltid to streker.

Anonymkode: 45f87...6ca

Hei ja har testet hver dag fra 5 dager etter mensen og helt til 17 dager etter. Ser ut som den er sterkest på dag 15😀men tror jeg skal måle morgen og ettermiddag i neste syklus😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...