Gå til innhold

Idag klør jeg over hele kroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ansiktet, på armene, under armene, på hendene, i skrittet, jeg er ør i hodet, litt hodepine, feber av og på, sliten og dypt deprimert. 

Det er en "allergisk reaksjon".

Jeg går på Aerius (maksdose). Hva kan jeg be legen om å få av medisiner når jeg drar dit? Som hjelper mot histaminer. Kan jeg gå på 2 forskjellige antihistaminer samtidig?

Anonymkode: ac83f...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(ps: Hvis jeg ikke tar Aerius, blir jeg mye verre)

Skrevet

Du kan be legen, som har kompetanse på området, ta en vurdering på om du burde få en annen type allergimedisin eller en i tillegg til ja... 

Men bare legen din sitter med dine prøvesvar og kan svare på hva slags type antihistaminer du burde gå på utfra hvilke histaminer du reagerer på, ikke et nettforum. 

Anonymkode: 4f6fb...01e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan be legen, som har kompetanse på området, ta en vurdering på om du burde få en annen type allergimedisin eller en i tillegg til ja... 

Men bare legen din sitter med dine prøvesvar og kan svare på hva slags type antihistaminer du burde gå på utfra hvilke histaminer du reagerer på, ikke et nettforum. 

Legen kan ingenting om det. Det er eksperter på Rikshospitalet som kan noe om det, det er 12 mnd ventetid der, men jeg kan selvsagt spørre legen. Jeg har prøvd mange ganger før, ender bare opp med at jeg ikke får noenting.

Men nå leste jeg at syrenøytraliserende faktisk kan hjelpe.

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Legen kan ingenting om det. Det er eksperter på Rikshospitalet som kan noe om det, det er 12 mnd ventetid der, men jeg kan selvsagt spørre legen. Jeg har prøvd mange ganger før, ender bare opp med at jeg ikke får noenting.

Men nå leste jeg at syrenøytraliserende faktisk kan hjelpe.

Ja ja, er du heldig så er noen av de ekspertene fra RH her på DIB og kan svare deg 👍

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja ja, er du heldig så er noen av de ekspertene fra RH her på DIB og kan svare deg 👍

Håper det :)

Anonymkode: 3a4f0...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...