Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Av og til blir eg så bekymra for ting at eg ikkje klarar å sette ting i perspektiv. Då særleg saker som eg sjølv meiner eg kunne gjort betre/annleis. Eg føler at eg misser evna til å tenkje rasjonelt eg får klump i magen klo i brystet og misser nattesøvnen. Er eg utkvild og i kan snakke med meir fornuftige folk enn meg sjølv ser eg gjerne at eg enten har gjort rett, eller at eg iallefall gjorde så godt eg kunne utfrå dei forutsetningar eg hadde. Men når eg blir sliten, og dei aktuelle tema kjem opp igjen startar heile tankerekke på nytt. Det hender eg ynskjer meg sjølv sjuk så eg får noko reelt å bekymre meg for... Nokon som har nokre kjærringråd? Eg skjønnar sjølv at eg kanskje skulle hatt hjelp av fagfolk, men dette er jo berre dumt, finst folk med alvorlege problem, vil ikkje fylle opp helsevesenet med mine teite tankar. Dessuten har eg ikkje tid, og eg klarar ikkje snakke om det. Kvikk fiks blir mottekne med takk!! Anonymkode: aa38d...1b2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Du kunne hatt godt av å høre på podcast feks fra Tusvik og tønne eller "mamma jobber"... Da vil du høre at det du "lider" av kalles livet, og stress, og vil kanskje lære deg å senke skuldrene og gi litt mer faen. Vi har ikke kontroll på alt, noen ting bare skjer, vi må huske å leve og gi litt mer slipp på kontrollen uten å få dårlig samvittighet for det 😉 Klem til deg, jeg har vært der du er. Fikk barn nr 2 og hadde ikke tid til å bekymre meg så mye lenger. Anonymkode: 6ad07...cdd
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kunne hatt godt av å høre på podcast feks fra Tusvik og tønne eller "mamma jobber"... Da vil du høre at det du "lider" av kalles livet, og stress, og vil kanskje lære deg å senke skuldrene og gi litt mer faen. Vi har ikke kontroll på alt, noen ting bare skjer, vi må huske å leve og gi litt mer slipp på kontrollen uten å få dårlig samvittighet for det 😉 Klem til deg, jeg har vært der du er. Fikk barn nr 2 og hadde ikke tid til å bekymre meg så mye lenger. Anonymkode: 6ad07...cdd Takk😊😊 skal prøve mamma jobber, tusvik og tønne får eg gnagsår i øyrene av, sjølv om eg har sansen for damene. Det blir berre litt mykje😉. Og elles har eg fire born, og det har hjelpt lenge, men no fekk eg meg ny jobb og då blussa desse tankane/kjenslene oppatt. Og det har eg igrunn ikkje krefter til.. Anonymkode: aa38d...1b2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Hehe. Jeg har det også sånn. Gikk ikke over selv om barn nr. 2 kom. Jeg får sovemedisin (ikke avhengighetsskapende) av legen men om bekymringene gnager veldig funker ikke annet enn tid, la det gå over. Litt betryggende at hun over kaller det livet 👍 Anonymkode: e2635...92e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe. Jeg har det også sånn. Gikk ikke over selv om barn nr. 2 kom. Jeg får sovemedisin (ikke avhengighetsskapende) av legen men om bekymringene gnager veldig funker ikke annet enn tid, la det gå over. Litt betryggende at hun over kaller det livet 👍 Anonymkode: e2635...92e Takk, godt å høyre at vi er fleire!! Eg veit at tid funkar. Men det tar så lang tid😉. Anonymkode: aa38d...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå