Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Er 40 år og lekker urin. Det er så fortvilende og ekkelt synes jeg. Merket det etter jeg fikk siste barnet og begynte med knipeøvelser. Men det blir bare verre. Finnes det reseptfrie medisiner som kan prøves ut? Anonymkode: cc72f...5d6
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Ta kontakt med fastlege eller gynekolog, så tar du det derfra. Urinlekkasje er veldig vanlig, og vi kvinner går ofte alt for lenge uten å søke hjelp. Du er ikke alene, og du skal ikke trenge å gå rundt sånn! Lykke til ❤️ Anonymkode: 05143...339
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Kan forresten anbefale å søke opp juliehole på instagram, hun ble operert tidligere i år og har dokumentert hele prosessen 😊 Anonymkode: 05143...339
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er 40 år og lekker urin. Det er så fortvilende og ekkelt synes jeg. Merket det etter jeg fikk siste barnet og begynte med knipeøvelser. Men det blir bare verre. Finnes det reseptfrie medisiner som kan prøves ut? Anonymkode: cc72f...5d6 Operer deg først som sist. «Enkel» operasjon som tar ca 15 min. Hos oss får man lokalbedøvelse og litt å slappe av på Anonymkode: 0a193...292
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Det er hjelp å få! Bestill deg time hos fastlegen din som henviser deg videre. Det er skikkelig kjipt å lekke! Jeg har akkurat fått et nytt liv etter at jeg ble operert pga myom og jeg fikk livmor fjernet. Jeg hadde en 13x15 cm stor muskelknute som presset på blæra og gjorde meg lekk. Den veide nesten et kilo. Grusomt! Anonymkode: 662b1...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå