Gå til innhold

Skal dere på julekonsert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken?

Anonymkode: e0a94...104

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opptil flere. Begge barna spiller så jeg tror det blir 4 konserter før jul. Koselig, men litt styrete.

Anonymkode: b35fa...57e

Skrevet

Ja tenkte meg på konsert med Helene Bøksle. 

Anonymkode: 98b33...952

Skrevet

Ja, julekonsert med Kurt Nilsen

Anonymkode: 0f199...bb9

Skrevet

Oslo fagottkor. 

Anonymkode: e39cf...be2

Skrevet

Nei, tipper det er folk som bruker parfyme der.

Anonymkode: 99393...2fb

Skrevet

Har veldig lyst men 350 kr for å se en julekonsert i kirken;sier dessverre lommeboken nei til. Synd det skal være så dyrt.

Anonymkode: c22ee...baf

Skrevet

Skal på Adam Douglas, og så blir det sikkert et par kirkekonserter. Til deg som synes det er så dyrt: sjekk konsertene til lokale artister, kor, korps ol. Det pleier ikke å være så dyrt. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har veldig lyst men 350 kr for å se en julekonsert i kirken;sier dessverre lommeboken nei til. Synd det skal være så dyrt.

Anonymkode: c22ee...baf

Sølvguttene, blant annet, hadde konsert gratis i Sagene kirke i kveld.

Anonymkode: 57586...b61

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sølvguttene, blant annet, hadde konsert gratis i Sagene kirke i kveld.

Anonymkode: 57586...b61

julekonsert nå!?

Anonymkode: 99393...2fb

Skrevet

Jepp. Min datter synger i kor, så det er obligatorisk hver jul. 

Skrevet

Ja. Trygve Skaug

Anonymkode: 40911...934

Skrevet
På 18.11.2019 den 9.47, Anonym bruker skrev:

Ja tenkte meg på konsert med Helene Bøksle. 

Anonymkode: 98b33...952

Heldig du er🤩 Hun er skikkelig flink og nydelig stemme. Kos deg😊

Anonymkode: 0fe78...db8

Skrevet

Ja. Gutten spiller i korps, så her blir det julemusikk. Det er en julekonsert med et veldig bra lokalt kor jeg har lyst å dra på, men jeg har ikke råd å prioritere det i år.

Anonymkode: 33fde...397

Skrevet

Jeg SKULLE !🤣😢 Se Adam Douglas. Men, så ble det juleavslutning for 2.klassingen her akkurat den kvelden. 

Anonymkode: a2f6d...b3c

Skrevet

Bare med barnehagen jeg jobber i, men det er veldig koselig da, blir 10 året jeg ser på julekonsert med Stavanger symfoniorkester i Stavanger konserthus sammen med barnehagen ❤️

Anonymkode: d47f4...426

Skrevet

Ja. Hærens musikkorps og Ida Maria 😊

Anonymkode: bf775...337

Skrevet

Ja, vi skal på konsert med Bilal.

Anonymkode: c580d...8bc

Skrevet

Nei😆

Skrevet

Nei.. har ikke råd i år heller 

Anonymkode: f1c7a...8c6

Skrevet

Skal på Odd Nordstoga og Oslo kammerorkester. Gleder meg ❤️❤️. Velger alltid å prioritere en julekonsert av denne typen i tillegg til gratis konserter. 

Anonymkode: ab15b...4f8

Skrevet

Nei, har ikke funnet noen som vi har lyst til å gå på i nærmiljøet. Men kanskje dukker det opp noe, vil gjerne få med en konsert eller to.

Anonymkode: 28003...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...