Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 "vi kunne ha dype samtaler inn i de sene nattetimer" hvilke tema? Hva avgjør om du syns det er en dyp samtale eller ikke? Anonymkode: 05922...444
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Ikke overfladisk ja og nei spørsmål. Men et sted der man snakker skikkelig sammen, felles drømmer, diskuterer, snakker, ler og gråter kanskje? Anonymkode: 0aec6...939
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Ofte om livet, og døden, de store spørsmålene i livet. Om menneskers psyke, og sånne ting. Anonymkode: 11c89...f14
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Åhh, jeg savner å ha slike samtaler. Da jeg var ung skjedde det jo oftere faktisk var det en periode der de fleste rundt meg skulle ha dyyyyype samtaler hele tiden, i den grad at de fremsto som falske, fordi det var så himmelvid forskjell på det som ble sagt under slike samtaler og det som skjedde i det daglige livet. Så jeg fant meg en praktisk mann, som tar virkeligheten på alvor og gjør istedenfor å prate. Jeg tenkte at prating kan man jo gjøre med venner. Men så viser det seg jo at når an har fire småbarn og hus og jobb blir det veldig begrenset med tid til slike samtaler med andre enn mannen. Og han ser bare dumt på meg når jeg prøver. Og viss han er med på leken, så forstår han aldri hva jeg mener. Anonymkode: 05922...444
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Åhh, jeg savner å ha slike samtaler. Da jeg var ung skjedde det jo oftere faktisk var det en periode der de fleste rundt meg skulle ha dyyyyype samtaler hele tiden, i den grad at de fremsto som falske, fordi det var så himmelvid forskjell på det som ble sagt under slike samtaler og det som skjedde i det daglige livet. Så jeg fant meg en praktisk mann, som tar virkeligheten på alvor og gjør istedenfor å prate. Jeg tenkte at prating kan man jo gjøre med venner. Men så viser det seg jo at når an har fire småbarn og hus og jobb blir det veldig begrenset med tid til slike samtaler med andre enn mannen. Og han ser bare dumt på meg når jeg prøver. Og viss han er med på leken, så forstår han aldri hva jeg mener. Anonymkode: 05922...444 Jeg hadde aldri orket å være gift med en slik grunn mann, uten dype tanker, uten evnen til å svare deg og virkelig kommunisere med deg gjennom ord, på et dypt nivå. Førsteprioriteten bør være at man matcher mentalt. Anonymkode: 11c89...f14
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde aldri orket å være gift med en slik grunn mann, uten dype tanker, uten evnen til å svare deg og virkelig kommunisere med deg gjennom ord, på et dypt nivå. Førsteprioriteten bør være at man matcher mentalt. Anonymkode: 11c89...f14 Enig. Anonymkode: 251d8...0ef
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #7 Skrevet 18. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde aldri orket å være gift med en slik grunn mann, uten dype tanker, uten evnen til å svare deg og virkelig kommunisere med deg gjennom ord, på et dypt nivå. Førsteprioriteten bør være at man matcher mentalt. Anonymkode: 11c89...f14 Vi matcher godt på andre områder. Og vi har same holdningene og innstillingene, men han er mer handlingsorientert. Det betyr ikke at han er grunn, men han har ikke samme behov for å utdype det i samtaler. Og jeg skal love deg at i forhold til de mennene (og kvinnene) som satt og hadde dyyype samtaler før jeg møtte ham, er han hel ved og de var mer innhule om du forstår. Og da var det så viktig for meg at det jeg så og hørte var det jeg fikk, at jeg forelsket meg i denne tause stotikeren. Men nå kjenner jeg av og til stikk av at det kunne vært fint å ha både i pose og sekk😉, uten at jeg på noen måte har tenkt å agere på dette. Anonymkode: 05922...444
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #8 Skrevet 18. november 2019 Helt ærlig, ingen som streifer innom "Skal vi danse" og "Førstekjempen" i de dype samtalene? Er ikke dette noe av det som opptar kvinner aller mest? Anonymkode: 0d65c...31f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #9 Skrevet 18. november 2019 Om jeg prøver å ta opp "dype emner" eller ting som angår oss som par får jeg bare beskjed om å slutte å sutre 🙈 Anonymkode: 03ff6...2c7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #10 Skrevet 18. november 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi matcher godt på andre områder. Og vi har same holdningene og innstillingene, men han er mer handlingsorientert. Det betyr ikke at han er grunn, men han har ikke samme behov for å utdype det i samtaler. Og jeg skal love deg at i forhold til de mennene (og kvinnene) som satt og hadde dyyype samtaler før jeg møtte ham, er han hel ved og de var mer innhule om du forstår. Og da var det så viktig for meg at det jeg så og hørte var det jeg fikk, at jeg forelsket meg i denne tause stotikeren. Men nå kjenner jeg av og til stikk av at det kunne vært fint å ha både i pose og sekk😉, uten at jeg på noen måte har tenkt å agere på dette. Anonymkode: 05922...444 Høres helt ypperlig ut. Jeg er så lei av pretensiøse menn som uttrykker meninger de ikke kan stå for, eller som diskuterer emner de ikke har kunnskap om. Takke meg til en stillferdig mann som kan være seg selv tvers igjennom, og ikke trenger å bruke fremmedord han egentlig ikke forstår for å føle seg verdifull. Anonymkode: f3c64...9db
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #11 Skrevet 18. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Helt ærlig, ingen som streifer innom "Skal vi danse" og "Førstekjempen" i de dype samtalene? Er ikke dette noe av det som opptar kvinner aller mest? Anonymkode: 0d65c...31f Vi ser ikke slike programmer. Begge grøsser litt av realityserier og liknende, så der er vi en god match. Men vi kan godt snakke om tv-serier eller filmer vi liker, eller satire-programmer ol. F.eks. spekulerte vi mye sammen over hvordan siste sesong i GOT ville utspill seg, eller kan snakke om saker fra QI. Det meste går nok i hverdagsprat, ungene, hunden, paktiske gjøremål og jobb, men vi kan gjerne snakke om politikk, histore, religion osv. også. Ofte når vi går kveldstur sammen med hunden. Anonymkode: 17f48...3da
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #12 Skrevet 18. november 2019 Kjærlighet, religion, politikk, vitenskap og framtiden er de temaene vi oftest er innom når vi har dype, langvarige samtaler. Har hatt tre slike siste uken etter noen måneder uten, så det har vært fint. ❤️ Anonymkode: 98a83...b39
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #13 Skrevet 18. november 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: "vi kunne ha dype samtaler inn i de sene nattetimer" hvilke tema? Hva avgjør om du syns det er en dyp samtale eller ikke? Anonymkode: 05922...444 Fordelen med å pulevenner er at man slipper det... Anonymkode: 42208...600
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #14 Skrevet 18. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordelen med å pulevenner er at man slipper det... Anonymkode: 42208...600 😆😆😆 Anonymkode: 05922...444
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #15 Skrevet 18. november 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi ser ikke slike programmer. Begge grøsser litt av realityserier og liknende, så der er vi en god match. Men vi kan godt snakke om tv-serier eller filmer vi liker, eller satire-programmer ol. F.eks. spekulerte vi mye sammen over hvordan siste sesong i GOT ville utspill seg, eller kan snakke om saker fra QI. Det meste går nok i hverdagsprat, ungene, hunden, paktiske gjøremål og jobb, men vi kan gjerne snakke om politikk, histore, religion osv. også. Ofte når vi går kveldstur sammen med hunden. Anonymkode: 17f48...3da Hadde kjedet meg i hjel. Et liv uten stimulerende samtale er meningsløst for meg. Anonymkode: 251d8...0ef
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #16 Skrevet 19. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde kjedet meg i hjel. Et liv uten stimulerende samtale er meningsløst for meg. Anonymkode: 251d8...0ef Så du må snakke om realityserier for å ha stimulerende samtaler? Anonymkode: 17f48...3da
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #17 Skrevet 19. november 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så du må snakke om realityserier for å ha stimulerende samtaler? Anonymkode: 17f48...3da Nei, jeg ville ha kjedet meg i hjel med mannen til anonym 3da. Anonymkode: 251d8...0ef
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #18 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg ville ha kjedet meg i hjel med mannen til anonym 3da. Anonymkode: 251d8...0ef Med samtaler om politikk, religion, histore osv? Hva liker du å samtale om da? Anonymkode: 17f48...3da
Anonym bruker Skrevet 19. november 2019 #19 Skrevet 19. november 2019 På 18.11.2019 den 18.20, Anonym bruker skrev: Vi ser ikke slike programmer. Begge grøsser litt av realityserier og liknende, så der er vi en god match. Men vi kan godt snakke om tv-serier eller filmer vi liker, eller satire-programmer ol. F.eks. spekulerte vi mye sammen over hvordan siste sesong i GOT ville utspill seg, eller kan snakke om saker fra QI. Det meste går nok i hverdagsprat, ungene, hunden, paktiske gjøremål og jobb, men vi kan gjerne snakke om politikk, histore, religion osv. også. Ofte når vi går kveldstur sammen med hunden. Anonymkode: 17f48...3da 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Med samtaler om politikk, religion, histore osv? Hva liker du å samtale om da? Anonymkode: 17f48...3da Game of thrones og hverdagsprat var det hun fokuserte mest på. Kjedelig. Anonymkode: 251d8...0ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå