Gå til innhold

Seksuelle fantasier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte har du seksuelle fantasier om andre menn enn dun partner? Jeg har det veldig ofte. Varierer i perioder hvem det er. Feks naboen, legen, kollega, og nå sist treneren til min tenåring.  Å har vi det ikke særlig bra i forholdet, men jeg har alltid laget meg sånne heftige fantasier. Helt fra jeg var 11-12 år. 

Anonymkode: 2e37d...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ofte, men hender jeg fantaserer om å bli pult av typen og kompisen samtidig. Bare en fantasi.

Anonymkode: fdd6b...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømt om faren til en venninne i flere år. Han er nærmere 60 år nå, men herregud å sexy han er. Tenker på han når jeg onanerer. Men kun da. 

Anonymkode: 0e048...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ofte! Fantaserer om alt fra eldre menn, til trekant med mannen og ei dame til eller trekant med mannen og en av kompisene hans, lege, lærere, en kompis eller ei venninne av meg.

Anonymkode: 5f804...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere, akkurat nå er det en gloheit, yngre bussjåfør som kjører bussen min til/fra jobb av og til. Herregud for noen råsexy blikk han sender meg. 

Anonymkode: 25948...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vet hvem jeg er her inne vet at jeg tenner sexuelt både på menn og kvinner. Jeg fantaserer om å sex med ei jente jeg hadde sex med som attenåring. Men hun har dessverre flyttet, og jeg har ikke lenger kontakt med henne. Et godt minne er det i hvert fall🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...