Gå til innhold

Trolling og provosering


Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tull og tøys. Har du trivdes her fram til du begynte å tenke på at noen troller? Da har det jo gått helt strålende. Du bør falle på kne og takke meg.

Anonymkode: 33456...217

Nei, jeg har ikke trivdes her inne. Jeg har derimot jobbet for rettferdighet.

Anonymkode: ea65a...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har ikke trivdes her inne. Jeg har derimot jobbet for rettferdighet.

Anonymkode: ea65a...aed

Ah, her har vi en bruker med Jesus-kompleks. Du har hatet hvert sekund, men du har jobbet utrettelig under tornekrona for at andre skal få det bedre? Dere er skikkelig stilige.

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ah, her har vi en bruker med Jesus-kompleks. Du har hatet hvert sekund, men du har jobbet utrettelig under tornekrona for at andre skal få det bedre? Dere er skikkelig stilige.

Anonymkode: 33456...217

Du tror du er tøff, men egentlig så taper du bare på dette du skriver.

Anonymkode: ea65a...aed

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du tror du er tøff, men egentlig så taper du bare på dette du skriver.

Anonymkode: ea65a...aed

Men hva om jeg bare troller? Har du tenkt på det?

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hva om jeg bare troller? Har du tenkt på det?

Anonymkode: 33456...217

Det spiller overhodet ingen rolle.

Anonymkode: ea65a...aed

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spiller overhodet ingen rolle.

Anonymkode: ea65a...aed

Nei, men da er vi tilbake der jeg startet: det spiller ingen rolle om noen troller, bare det er liv på siden. Godt du innså det, da.

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men da er vi tilbake der jeg startet: det spiller ingen rolle om noen troller, bare det er liv på siden. Godt du innså det, da.

Anonymkode: 33456...217

Det spiller ingen rolle på den måten at du er et dårlig menneske, uansett. At du bør slutte med det, uansett. At du oppfører deg urettferdig mot andre mennesker, uansett.

 

Anonymkode: ea65a...aed

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det spiller ingen rolle på den måten at du er et dårlig menneske, uansett. At du bør slutte med det, uansett. At du oppfører deg urettferdig mot andre mennesker, uansett.

 

Anonymkode: ea65a...aed

Nå sporer du jo fullstendig av. Ikke noe av det du skriver her gir mening, hverken i lys av resten av tråden eller i seg selv. Så da regner jeg deg for avsluttet.

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tull og tøys. Har du trivdes her fram til du begynte å tenke på at noen troller? Da har det jo gått helt strålende. Du bør falle på kne og takke meg.

Anonymkode: 33456...217

Haha, godt sagt 👍🏻
 

hi her. Jeg har ALDRI fått advarsel eller noe slettet. Hvordan skal vel adm vite at jeg troller? Om jeg for å provosere skriver at jeg lar 8 åringen være alene hjemme en natt, el at jeg jobber svart, el er utro osv osv, så kan jo ingen ane om det ikke stemmer. Men det vil skape en del artige reaksjoner. 

Anonymkode: d344d...b7a

Skrevet

Det er respektløst ikke bare mot de som trenger råd, trøst eller støtte, men også mot de som tar seg tid til å skrive gjennomtenkte og velformulerte svar. Drittungeoppførsel kun for oppmerksomhet. 

Anonymkode: d2ed0...dc6

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er respektløst ikke bare mot de som trenger råd, trøst eller støtte, men også mot de som tar seg tid til å skrive gjennomtenkte og velformulerte svar. Drittungeoppførsel kun for oppmerksomhet. 

Anonymkode: d2ed0...dc6

Du misforstår jo forum fullstendig.

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du misforstår jo forum fullstendig.

Anonymkode: 33456...217

Du er en dårlig person.

Anonymkode: ea65a...aed

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det spiller ingen rolle på den måten at du er et dårlig menneske, uansett. At du bør slutte med det, uansett. At du oppfører deg urettferdig mot andre mennesker, uansett.

 

Anonymkode: ea65a...aed

Og så ser man jo at det er du og likesinnede som er de faktiske taperne, fordi dere lat dere hisse opp av kommentarene her. Og det var jo hele poenget med innlegg som dette. Vi har det moro ved å provosere, dere hisser dere opp 😂

Anonymkode: d344d...b7a

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, godt sagt 👍🏻
 

hi her. Jeg har ALDRI fått advarsel eller noe slettet. Hvordan skal vel adm vite at jeg troller? Om jeg for å provosere skriver at jeg lar 8 åringen være alene hjemme en natt, el at jeg jobber svart, el er utro osv osv, så kan jo ingen ane om det ikke stemmer. Men det vil skape en del artige reaksjoner. 

Anonymkode: d344d...b7a

Fy fader, så kvalm du er. Få deg et liv. 

Anonymkode: 624df...3af

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og så ser man jo at det er du og likesinnede som er de faktiske taperne, fordi dere lat dere hisse opp av kommentarene her. Og det var jo hele poenget med innlegg som dette. Vi har det moro ved å provosere, dere hisser dere opp 😂

Anonymkode: d344d...b7a

Du er bare trasig og ynkelig

Anonymkode: 0fcfc...f11

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare trasig og ynkelig

Anonymkode: 0fcfc...f11

Haha, ja vel. Men jeg har det i hvertfall gøy. Mens du irriterer deg 😉

Anonymkode: d344d...b7a

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy fader, så kvalm du er. Få deg et liv. 

Anonymkode: 624df...3af

Hvorfor? Tror du ikke det dr VELDIG mye sv sånt i alle forumer? Anonym eller ikke - man er jo anonym selv om man har en bruker og et nick. 

Anonymkode: d344d...b7a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, ja vel. Men jeg har det i hvertfall gøy. Mens du irriterer deg 😉

Anonymkode: d344d...b7a

Nei, nå synes jeg bare du er ynkelig, ikke verdt å irritere seg over engang.

Anonymkode: 0fcfc...f11

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, nå synes jeg bare du er ynkelig, ikke verdt å irritere seg over engang.

Anonymkode: 0fcfc...f11

Nei vel. Men du gidder å svare. Så da er du jo med å holder liv i tråden. Og det et kult. 

Anonymkode: d344d...b7a

Skrevet

Detta forumet er eit godt tegn på å lage kvalme. 

Kva er vits med anonym knapp. Jo for å lage kvalme, Nick blir man igjen kjent. 

Anonymkode: 77207...2a9

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare trasig og ynkelig

Anonymkode: 0fcfc...f11

Tenk om Nicket kom fram i staden for. Tror ikkje den kommentaren hadde kommet fram da. Noen husker Nicket og du vil få kommentar tilbake da. Moderator hadde fått meir jobbing.

Anonymkode: 77207...2a9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei vel. Men du gidder å svare. Så da er du jo med å holder liv i tråden. Og det et kult. 

Anonymkode: d344d...b7a

Og det er dessuten ofte den eneste grunnen til å trolle: å få liv i leiren.

Anonymkode: 33456...217

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ah, her har vi en bruker med Jesus-kompleks. Du har hatet hvert sekund, men du har jobbet utrettelig under tornekrona for at andre skal få det bedre? Dere er skikkelig stilige.

Anonymkode: 33456...217

🤣🤣🤣 Spot on! «Anonym ordner opp»! 

Anonymkode: 94cf8...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...