Gå til innhold

Ikea...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å ha en del ikea møbler synes dere? Eller er det liksom for simpelt for voksne folk?

Anonymkode: 7f17d...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om folk har innbo vra ikea eller fra et eller annet designhus.

Anonymkode: eeba0...a69

Skrevet

Selvfølgelig er det greit

Anonymkode: 2b648...ed7

Skrevet

Vi blander dyre og billige møbler. Funksjon, behaglighet og kvalitet er det viktigste. Har flere bokhyller, klesskap osv fra Ikea. Bra kvalitet for en rimlig penge.

Anonymkode: f52d3...fe7

Skrevet

Livet er for kort til at jeg skal bekymre meg for at hylla mi har riktig merke eller ikke. 

Anonymkode: 88f61...a8f

Skrevet

Alt i hytta er så og sei bare fra IKEA, gode møbler.

Hjemme og har vi mye ikea, supre skinnsofaer, hyller, kommoder osv 

Men kjøper ikke seng der pga str og at de ofte må bygges, ei heller sofa som må bygges og trekkes selv.....

Anonymkode: f4de4...e19

Skrevet

Ikea er knall og jeg elsker de så lenge ungene er små. Samt at jeg liker å bytte ut møbler til tider og har råd til å bytte ofte når jeg handler på Ikea,

De møblene som jeg har, selges eller gis bort videre :)

Aller helst vil jeg ha en soffa fra H&C, meeeeen med bikkjer, mann og unge dom bruker stua hver dag så drøyer jeg den :D

Skrevet

Alle bokhyller og flesteparten av rammemadrasser er fra ikea. Og jeg bryr meg virkelig ikke, om hva andre tenker om det.

Anonymkode: fbb4f...448

Skrevet

Ikea har mange fine møbler som slett ikke ser billige og kjipe ut. Vi har en miks av Ikea og andre møbler fra dyrere merker, og det er kjempeflott (om jeg så skal si det selv;-)) Vi har for eks. noen skapseksjoner i stuen som passer veldig fint inn og absolutt ikke ser billige og kjedelige ut. Innredningen på vaskerommet vårt er ikea (kjøkken) og det har vi gått masse skryt for (og er selv veldig fornøyd) og ungene har garderobeskap/skyvedører, leksepult og hyller fra Ikea. Har enda ikke sett en fin sofa eller lenestol fra Ikea da, det syns jeg ikke de er gode på (men det er jo en smakssak, ikke en merkesak;-))

Anonymkode: 2f696...84f

Skrevet

Elsker ikea. Hvor hadde jeg vært uten? Lave priser og mye fint design. Man skal ganske mye opp i pris for å finne samme type enkel, skandinavisk design. Mye bra kvalitet også, og verdens beste brukerinstruksjoner for å sette sammen.

Mellomsjiktet med Skeidar, Bohus osv er totalt sett utrolig kjipt til sammenligning.

Anonymkode: 00d14...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...