Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Er det greit å ha en del ikea møbler synes dere? Eller er det liksom for simpelt for voksne folk? Anonymkode: 7f17d...564
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Kunne ikke brydd meg mindre om folk har innbo vra ikea eller fra et eller annet designhus. Anonymkode: eeba0...a69
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Selvfølgelig er det greit Anonymkode: 2b648...ed7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Vi blander dyre og billige møbler. Funksjon, behaglighet og kvalitet er det viktigste. Har flere bokhyller, klesskap osv fra Ikea. Bra kvalitet for en rimlig penge. Anonymkode: f52d3...fe7
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 Livet er for kort til at jeg skal bekymre meg for at hylla mi har riktig merke eller ikke. Anonymkode: 88f61...a8f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 Alt i hytta er så og sei bare fra IKEA, gode møbler. Hjemme og har vi mye ikea, supre skinnsofaer, hyller, kommoder osv Men kjøper ikke seng der pga str og at de ofte må bygges, ei heller sofa som må bygges og trekkes selv..... Anonymkode: f4de4...e19
KellyTaylor Skrevet 18. november 2019 #7 Skrevet 18. november 2019 Ikea er knall og jeg elsker de så lenge ungene er små. Samt at jeg liker å bytte ut møbler til tider og har råd til å bytte ofte når jeg handler på Ikea, De møblene som jeg har, selges eller gis bort videre Aller helst vil jeg ha en soffa fra H&C, meeeeen med bikkjer, mann og unge dom bruker stua hver dag så drøyer jeg den
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #8 Skrevet 18. november 2019 Alle bokhyller og flesteparten av rammemadrasser er fra ikea. Og jeg bryr meg virkelig ikke, om hva andre tenker om det. Anonymkode: fbb4f...448
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #9 Skrevet 18. november 2019 Ikea har mange fine møbler som slett ikke ser billige og kjipe ut. Vi har en miks av Ikea og andre møbler fra dyrere merker, og det er kjempeflott (om jeg så skal si det selv;-)) Vi har for eks. noen skapseksjoner i stuen som passer veldig fint inn og absolutt ikke ser billige og kjedelige ut. Innredningen på vaskerommet vårt er ikea (kjøkken) og det har vi gått masse skryt for (og er selv veldig fornøyd) og ungene har garderobeskap/skyvedører, leksepult og hyller fra Ikea. Har enda ikke sett en fin sofa eller lenestol fra Ikea da, det syns jeg ikke de er gode på (men det er jo en smakssak, ikke en merkesak;-)) Anonymkode: 2f696...84f
Anonym bruker Skrevet 18. november 2019 #10 Skrevet 18. november 2019 Elsker ikea. Hvor hadde jeg vært uten? Lave priser og mye fint design. Man skal ganske mye opp i pris for å finne samme type enkel, skandinavisk design. Mye bra kvalitet også, og verdens beste brukerinstruksjoner for å sette sammen. Mellomsjiktet med Skeidar, Bohus osv er totalt sett utrolig kjipt til sammenligning. Anonymkode: 00d14...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå