Gå til innhold

Dere som følger med på Torpet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gaute sier til de utslåtte deltakerne: "rett her borye ligger det en liten gård..."

Hvor langt er det egentlig å gå til gården/Torpet..? Det blir jo veldig mørkt på veien dit..? Eller hva er det de gjør på i de timene fra kampen er ferdig til de kommer inn på Torpet??

Anonymkode: 2f233...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noen intervjuer. Ikke vei jeg. Skriver vel det brevet til neste storbonde også. 

Skrevet
9 timer siden, Durni skrev:

Sikkert noen intervjuer. Ikke vei jeg. Skriver vel det brevet til neste storbonde også. 

Ja. Og kanskje de får mat og en dusj? 🤣👌

Skrevet

Det jeg lurer mest på er hvorfor de blir så sjokkerte over at Torpet finnes? Det har da vært med i flere sesonger? 

Anonymkode: 425a4...658

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg lurer mest på er hvorfor de blir så sjokkerte over at Torpet finnes? Det har da vært med i flere sesonger? 

Ja. Det har vært torpet to ganger før. I vanlige Farmen og kjendis farmen i fjor. De får sikkert instruksjoner om å spille overrasket. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

De blir jo selvfølgelig instruert, som alt annet som skjer på farmen. Scener tas opp på nytt og på nytt til produksjonen er fornøyd, ikke mye ekte der i gården

Anonymkode: 3b7c6...4ab

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De blir jo selvfølgelig instruert, som alt annet som skjer på farmen. Scener tas opp på nytt og på nytt til produksjonen er fornøyd, ikke mye ekte der i gården

Anonymkode: 3b7c6...4ab

Utrolig mye juks og fanteri der ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...