Gå til innhold

Dere med gutter på va 3 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deres gutter veldig aktive? Har en som er i konstant bevegelse. Hopper fra sofa, løper og hopper på gulvet, danser, er nesten aldri i ro. Sitter i ro om han er veldig sulten og spiser eller viss han finner en bok han liker eller noe på TV. Har en jente også men hun var mye roligere. 

Anonymkode: 1c115...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en sønn på snart 3 år. Han er konstant TURBO. 

Anonymkode: 53eea...971

Skrevet

Eg har to på tre. Dei er òg slik. 

Anonymkode: 523b5...29c

Skrevet

Litt godt å høre 😉 men sitter de i ro i barnehagen da? Min klarer knapt å sitte i ro når de har samlingsstund ..

Anonymkode: 1c115...180

Skrevet

Min har alltid hatt lopper i blodet, quote barnehagen. Husker jeg spurte jordmor om det var noe som het "for mye aktivitet" da jeg var gravid. På tre ultralyder fikk jeg ingen fine bilder fordi han var så vill, det var bare såvidt hun fikk til å måle han under OUL 😅 Nå er han 10 år og har begynt å roe seg det siste året. Heldigvis hadde han en god lærer de første to årene på skolen, så han fikk rom til å være seg selv uten å få kjeft eller forstyrre de andre i klassen. Han fikk plass bakerst i klasserommet så han kunne gjøre litt ninjaspark i fred.

Han er en grei gutt, gjør det bra på skolen og har mange gode kompiser. Men han har alltid hatt god fart 😊 Har aldri mistenkt diagnoser, han bare er veldig aktiv. 

Anonymkode: 6c22d...66b

Skrevet

Bedre det vel, enn motsatt? At han er passiv...

Anonymkode: ce749...053

Skrevet

Rompa går frem og tilbake selv når han sitter på den. Er kun fysisk i ro når han sover. 

Anonymkode: b7fc1...279

Skrevet

Min 3 åring sitter heller aldri stille 😂 

Anonymkode: f9d29...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...