Gå til innhold

Synes dere 14 år er mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

begge er voksene, jeg er i 30årene ,personen jeg er svært forelsket i er slutten av 40årene :)

Jeg føler meg klar til og ta en sjans, men er alderforskjellen for stor ?

Jeg har barn i skolealder, den person jeg er forelsket i har voksene barn, der yngste flytter ut i januar.

Blir det for stor forskjell med tanke på at jeg har skolebarn og personen har voksene barn?

Anonymkode: 99d17...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går helt fint. Pappa fant ei ny som er 13 år yngre. Hun 37 og han 50. Hun hadde skolebarn og han bare utflyttet voksne. Ingen tenkte over det. 

Anonymkode: 34b3d...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er mye bedre å finne en hvor barna har flyttet ut. Enklere for både dere og barna 😊 Litt kjedelig at han er over 80 når du kan pensjonere deg, men det er et valg man tar, man vet uansett aldri hvordan livet går. Min eks var 13år eldre og i mange tilfeller følte jeg meg eldre enn han 😂

Anonymkode: 8119b...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

begge er voksene, jeg er i 30årene ,personen jeg er svært forelsket i er slutten av 40årene :)

Jeg føler meg klar til og ta en sjans, men er alderforskjellen for stor ?

Jeg har barn i skolealder, den person jeg er forelsket i har voksene barn, der yngste flytter ut i januar.

Blir det for stor forskjell med tanke på at jeg har skolebarn og personen har voksene barn?

Anonymkode: 99d17...745

Jeg ble sammen med en som var 13 år eldre og fikk de lykkeligste årene i mitt liv. Helt perfekt. Han lever dessverre ikke lenger, men det skyldes ikke alderen.

Anonymkode: f230a...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville lært meg å skrive voksne først, men ellers ikke noe problem. I alle fall ikke før han blir gammel mens du bare er f.eks. i femtiårene. 

Anonymkode: 91345...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det man sier, man er sin egen lykkes smed.

Gjør hva du mener er riktig for deg og drit i hva andre mener

Anonymkode: 0b7c2...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville styrt unna. Aldersforskjellen blir større jo eldre dere blir. Vi vet heldigvis ikke hvor lenge en lever. Men jeg har sett så mange ensomme enslige gamle damer gjennom jobben. Personlig ville jeg valgt en som var yngre. Men jeg måtte vært hodestups forelsket! 

Anonymkode: 047be...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville styrt unna. Aldersforskjellen blir større jo eldre dere blir. Vi vet heldigvis ikke hvor lenge en lever. Men jeg har sett så mange ensomme enslige gamle damer gjennom jobben. Personlig ville jeg valgt en som var yngre. Men jeg måtte vært hodestups forelsket! 

Anonymkode: 047be...714

Eeehhh ...ja, for de klokeste valg for framtida gjør man når man er hodestups forelsket. 🙄

Anonymkode: f230a...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fyr som er interessert i meg. Han er 13 aar yngre enn meg ( han er 27, jeg er 40).

Jeg tenker en del paa den aldersforskjellen. Om han bare var eldre... 

Anonymkode: cad14...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fyr som er interessert i meg. Han er 13 aar yngre enn meg ( han er 27, jeg er 40).

Jeg tenker en del paa den aldersforskjellen. Om han bare var eldre... 

Anonymkode: cad14...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en fyr som er interessert i meg. Han er 13 aar yngre enn meg ( han er 27, jeg er 40).

Jeg tenker en del paa den aldersforskjellen. Om han bare var eldre... 

Anonymkode: cad14...f2a

Du er vel egentlig heldig som har draget på en så yngre mann.

Jeg tenker at vi lever kun en gang, er du forelsket i en som er eldre eller yngre for den saks skyld, så ikke la alderen stoppe deg.

Når det er sagt, så er det klart at en 14 år eldre mann, vil bli gammel mye før HI. Om du har et langsiktig perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite hvordan han stiller seg til å få barn i huset igjen. Faren min giftet seg med ei som var 7 år eldre, og siste barnet flyttet ut rett før faren min flyttet inn. Hun var IKKE klar for småbarn igjen. Det ble ettertrykkelig gjort klart at vi var gjester som ikke skulle sees eller høres. Hjemmet viste ikke tegn til at ert var barn innom i skoleferier. Trivelige minner...

Anonymkode: 3dd8a...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Anonym bruker said:

Greit å vite hvordan han stiller seg til å få barn i huset igjen. Faren min giftet seg med ei som var 7 år eldre, og siste barnet flyttet ut rett før faren min flyttet inn. Hun var IKKE klar for småbarn igjen. Det ble ettertrykkelig gjort klart at vi var gjester som ikke skulle sees eller høres. Hjemmet viste ikke tegn til at ert var barn innom i skoleferier. Trivelige minner...

Anonymkode: 3dd8a...e69

er ingen problem med at jeg har barn :)

Anonymkode: 99d17...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...