Gå til innhold

Teorien om større hus, flere ting. Stemmer det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på flyttefot til kjæresten i disse dager. Jeg flytter fra ett bittelite hus på  ca 45 kvm, og jeg synes jeg hadde en del ting som enten blir med, blir solgt, gitt bort eller kastes. Skal selge komfyr, kjøleskap, vaskemaskin, oppvaskmaskin, hjørneskap og la noe møbel stå igjen. 

Kjæresten derimot som bor i ett 150 kvm hus sa at jeg hadde veldig lite til at det er hele livet mitt 🙊 vi fylte opp en stor kasse bil, da uten store ting som seng, kommode osv. Klær tok vi tidligere og har kjørt en full bil tidligere også. 

Har igjen utemøbler, gressklipper og annet som også står i uthuset. 

Stemmer det altså, jo større plass, jo fler ting har en? Jeg syntes det var masse, han syntes det var lite. 🤪

Anonymkode: fb41b...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig :)

Vi bor i et hus på 300 kvm og selv om vi er ganske flinke til å kaste og gi bort er det utrolig lett å bare sette ting ned i boden, opp på loftet osv også. Veldig lett å ta vare på ting sånn i tilfelle, men som aldri blir brukt igjen...

Mannen sa det senest i dag faktisk, for vi har et rom med flere klesstativ og skohyller, der hadde han funnet støvler og sko som var mange nummer mindre enn yngste barnet. Jeg har satt det der for det er greit å ha i reserve til yngre søsken, men så har det aldri blitt brukt og vokst ifra.

Anonymkode: 6ea95...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Du aner ikke de mengdene med dritt som fylles opp i skap og boder gjennom årene. 

Hilsen ei som flytter fra et stort hus til et lite rekkehus. Har solgt og kvittet meg med enorme mengder rare ting som er samlet opp over litt mer enn 10 år. 

Anonymkode: 1dfaf...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...