Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Hvorfor filtrerer de bort søkeresultater til "det ugjenkjennelige"? det er jo ikke hva det var! Er masse søkeresultater som blir utelatt, og jeg finner nesten aldri det jeg skal finne lenger... WHYYYY Anonymkode: b9a1f...a73
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Og google bilde funksjonen er jo helt ubrukelig, fullstendig og totalt ubrukelig Anonymkode: 4f236...b7d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Helt enig. Har alltid elsket google. Men nå finner jeg ikke det jeg skal lenger. Anonymkode: a7fe6...89b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Åh, jeg hadde begynt å lure på om det bare var jeg som merket dette! Jeg tror dette er resultatet av at de overvåker hva man googler, og dermed styrer hvilken informasjon man skal få. Dette er jo igjen en måte å styre penger i visse retninger. Det er en skummel utvikling, for da blir man manipulert, informasjon blir holdt utilgjengelig eller gjøres så vanskelig tilgjengelig at det forsvinner. Anonymkode: 33e83...ccc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, jeg hadde begynt å lure på om det bare var jeg som merket dette! Jeg tror dette er resultatet av at de overvåker hva man googler, og dermed styrer hvilken informasjon man skal få. Dette er jo igjen en måte å styre penger i visse retninger. Det er en skummel utvikling, for da blir man manipulert, informasjon blir holdt utilgjengelig eller gjøres så vanskelig tilgjengelig at det forsvinner. Anonymkode: 33e83...ccc Det er det jeg også har hørt. Anonymkode: 93ec7...1bc
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, jeg hadde begynt å lure på om det bare var jeg som merket dette! Jeg tror dette er resultatet av at de overvåker hva man googler, og dermed styrer hvilken informasjon man skal få. Dette er jo igjen en måte å styre penger i visse retninger. Det er en skummel utvikling, for da blir man manipulert, informasjon blir holdt utilgjengelig eller gjøres så vanskelig tilgjengelig at det forsvinner. Anonymkode: 33e83...ccc Det er det Adam Curtis advarte oss mot i dokumentaren sin, "Hypernormalisation". (Trailer) Dokumentaren: https://www.youtube.com/watch?v=fh2cDKyFdyU Anonymkode: 97b71...675
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 Noen som vet om noen bra norske søke sider. For med nye google nå, så når jeg søker etter noe jeg vil kjøpe så kommer bare utenlandske nettsider opp. De norske kommer ikke, selv om jeg vet de har varen i norske nettbutikker. Anonymkode: a7fe6...89b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som vet om noen bra norske søke sider. For med nye google nå, så når jeg søker etter noe jeg vil kjøpe så kommer bare utenlandske nettsider opp. De norske kommer ikke, selv om jeg vet de har varen i norske nettbutikker. Anonymkode: a7fe6...89b Jeg tenkte på https://www.kvasir.no/ først. Men så kommer det opp, når jeg søker, "levert av google". Så de har sluttet å drive søketjeneste. De er bare en mellomtjeneste for google. 😕 Anonymkode: 97b71...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå