Gå til innhold

Hva synes dere om «sister wives»?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på det på TLC nå, og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er ganske vilt, men samtidig så virker jo disse damene oppegående? Mannen der i mot😳

Anonymkode: c3608...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sitter og ser på det på TLC nå, og vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er ganske vilt, men samtidig så virker jo disse damene oppegående? Mannen der i mot😳

Anonymkode: c3608...5b1

Jeg er imot måten de lever på, man ser også at det ikke fungerer (mye sjalusi, krangling etc., usunt for ungene m.a.o.), og mannen er jo helt klart bare ute etter å få seg et (eller 4) ligg. Han favoriserer også 1 av konene, noe som er helt naturlig, men som skaper gnisninger og sjalusi. 

 

Anonymkode: e3f05...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk amerikansk. Familien lever vel av inntektene de får for å la tvkameraene invadere privatlivet deres. Jeg bryr meg ikke om de er fornøyd med egen livsstil, men eksponeringen av deres og ikke minst barnas privatliv er kvalmende!

Anonymkode: ca1da...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Typisk amerikansk. Familien lever vel av inntektene de får for å la tvkameraene invadere privatlivet deres. Jeg bryr meg ikke om de er fornøyd med egen livsstil, men eksponeringen av deres og ikke minst barnas privatliv er kvalmende!

Anonymkode: ca1da...1e0

Man ser også at de ikke følger "troen" sin, heller, så det styrker bare teorien om at det er en mann som bare vil ha mange damer på én gang.

Anonymkode: e3f05...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sksjønner ikke hva damene får ut av det, for det er jo ikke så veldig mye fellesskap mellom dem. Trodde poenget med sånne familier, var at de var en stor familie som bodde tett sammen (ikke nødvendigvis i samme hus). Men han har det jo som plommen i egget

Anonymkode: 7d40d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er imot måten de lever på, man ser også at det ikke fungerer (mye sjalusi, krangling etc., usunt for ungene m.a.o.), og mannen er jo helt klart bare ute etter å få seg et (eller 4) ligg. Han favoriserer også 1 av konene, noe som er helt naturlig, men som skaper gnisninger og sjalusi. 

 

Anonymkode: e3f05...afb

Hun med mørkt hår?

Anonymkode: c3608...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg kunne levd i en sånn familie eller for å si det sånn, delt en mann med 3 andre damer, ikke er han fyren min type heller😀 Flotte damer han har funnet seg, men synd at han favoriserer, det skaper jo dårlig stemning. 

Men heldigvis kan de gå ut av forholdet hvis det blir for ille, har ikke hun ene der vært ute, eller er ute av forholdet egentlig  ? Lenge siden jeg har sett det nå, så er ikke så oppdatert.

 

Anonymkode: 4f2f6...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Robyn ja

Anonymkode: d43ff...50e

Hun virker rimelig manipulerende, tvinner han rundt lillefingeren

Anonymkode: 7d40d...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Robyn ja

Anonymkode: d43ff...50e

Skjønner jeg godt. Hun er jo den penne og tynne av dem. Hun ene er jo kjempestor. 

Anonymkode: bd983...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker helt ok jeg. Han har jo sagt selv at robyn blir prioritert fordi hun er den med flest små barn. 

Dette er noe de velger selv. Alle er der av fri vilje. Det var jo også hun ene av konene som foreslo Robyn som kone nr 4. Jeg kunne absolutt ha levd sånn selv, om det hadde vært en avtale i fra dag én. Nå er jeg for bortskjemt å kunne ikke ha delt mannen min med noen. 

Anonymkode: 71819...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på det programmet i årevis. Jeg har sansen for den familien. 

De er sterke, oppegående kvinner med bein i nesen. Den ene er veldig feministisk faktisk. 

Anonymkode: f48a6...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...