Gå til innhold

Hvilken adventskalender får ditt barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egentlig planlagt å gi 1 kalender hver med figurer. Men de koster 299 og oppover, så det ble egentlig med tanken. Synes det av prinsipp er alt for mye å bruke 600 eller til og med over 800 kroner på kalendere! + at de har vært bortskjemte med tanke på leker og figurer de ikke setter pris på så satte foten ned, for meg selv.

Så jeg endte opp med å kjøpe en sjokoladekalender til ene barnet, kosta 22 kroner på Normal, og det andre barnet får tilsvarende :) Men med andre figurer på... 

Hva slags gir du?

Anonymkode: ae6fe...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to eldste får en ferdig kalender med snop/sjokolade og en flaxkalender

De to yngste får pakkekalender. 

Anonymkode: 19bef...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som deg. Vi har tidligere vært gjennom hjemmelaget pakkekalender, legokalender, haribo, smarties, en slags sminkekalender. For meg ble alle disse feil, både pga mengden de inneholder og prisen. Sokker og viskelær klarer jeg å holde de med uten å putte det i en kalender, og alle ferdikalenderne er bare ræl, som blir liggende og slenge til det kastes. I tillegg er mengden godteri i hver luke helt hinsides på de godterikalenderne. 

Så her blir det sjololadekalender til 10 kr på europris i år. Den passer best for oss, og 7-åringen er helt enig 😊

Anonymkode: 9c7fd...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego friends kalender. Helt grei pris, og hun leker mye med lego så figurene kommer til å bli brukt. I fjor hadde vi aktivitetskalender. 

Anonymkode: 120ac...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkekalender! De elsker håndarbeid, så de får strikkepinner, garn, tråd, stoff, pensler, maling og litt godteri. 

Anonymkode: 7f8c0...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakkekalender til 3 åringen, han er så glad i å pakke opp pakker 🙂, han får Playdoh som jeg deler ut over 6 dager, Kjevle, Forkle og Pepperkakeformer, Julebamse, Badebomber, Nisseklær, Nisselue, Fargebok, Farger, Magisk klut, Julestrømpe og godteri noen dager, 🙂

Anonymkode: b3bf2...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Paw Patrol-kalender i år. Hun elsker Paw Patrol og leker mye med figurer, så regner med det blir suksess og valuta for pengene i så måte. 

Anonymkode: d0970...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkekalender og sånn 10 kr sjokolade kalender. 

 

Har fire barn så blir dyrt men eg og barna synst det er kjekt med Pakkekalender. 

Men blir sikkert opp i 1000 kr pr kalender vist eg begynne å rekner på det 🙈

Anonymkode: 744c7...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikroners sjokoladekalender her også. Synes det er vanskelig å finne 24 gaver til hver som er både brukbare, gøye, fine og verdt prisen. Gaver får de til jul :) 

Anonymkode: 53cd1...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkekalender. Har den kalenderen jeg hadde som barn. Morfar lagde den og når den kommer opp på veggen kommer julestemningen snikende.

Pakkene er en miks av ting hun uansett trenger (ny tannbørste, truser etc.), adventsaktiviteter, litt julepynt til rommet og småting (viskelær, klistremerker ol.)

Anonymkode: 6df1a...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her blir det Paw Patrol-kalender i år. Hun elsker Paw Patrol og leker mye med figurer, så regner med det blir suksess og valuta for pengene i så måte. 

Anonymkode: d0970...07e

Det er paw patrol jeg også har kjøpt, men kosta 22 kr :P Figurene har hun allerede :)

Anonymkode: ae6fe...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pakkekalender og sånn 10 kr sjokolade kalender. 

 

Har fire barn så blir dyrt men eg og barna synst det er kjekt med Pakkekalender. 

Men blir sikkert opp i 1000 kr pr kalender vist eg begynne å rekner på det 🙈

Anonymkode: 744c7...408

Vet ikke om jeg synes det er mest sykt eller trist med 4000 kroner i kalendere

Anonymkode: db924...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Forskerfabrikkens julekalender. Hun er seks og et halvt og fikk en i fjor, også. Hun elsker eksperimentene! De aller fleste kan brukes igjen og igjen, så dette har både hun og oss foreldre hatt gøy med i hele år :)

Anonymkode: c6369...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om jeg synes det er mest sykt eller trist med 4000 kroner i kalendere

Anonymkode: db924...7e4

Kan fortelle at det er mest bruksting, som dei ellers ville fått uannsett 😊

Alt fra julegenser og nattdrakt. 

Og hårpynt og andre sminkeskoster osv ville dei jo fått uannsett. 

Men nå får dei det i kalenderen og så har dei resten av året. 

Anonymkode: 744c7...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...