Gå til innhold

Jeg blir så trist....🙄


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber mye, har små barn osv...samboer og jeg har hatt det tøft, men trodde nå det var bedre med ting.

Følelsene mine for han sliter jeg med å finne.

vi er i bursdag idag, tatt inn på hotell...nå er han sur fordi jeg ville avslutte og gå til rommet tidligere enn de andre(han hadde jo ikke trengt det)...Jeg tenkte vi skulle kose oss, men han viser ingenting over meg, ingen kjærtegn ingenting.Jeg hater å si det, men jeg tror vi er sammen pga barna.

Jeg er så sliten og lei at jeg bare gråter nå.Jeg synes ingenting er gøy lengre, alt jeg sier ja til føler jeg at jeg MÅ.Har bare lyst til å være meg....

Anonymkode: 09f08...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som om dere ikke snakker ordentlig sammen.

Høres ut som om dere bør prøve parterapi. Har dere små barn så er jo det en tøff periode og det er lett å miste kjæresteforholdet. Det betyr ikke at det ikke er mulig å finne tilbake til hverandre. Men skal dere greie det så må dere lære dere å kommunisere bedre enn dere gjør nå.

Prøv å se om du greier å ikke kritisere ham, men fortelle ham at du savner kjæresteforholdet dere hadde før, savner at dere var mer naturlig nær hverandre, ga hverandre kjærtegn.

Har du så små barn at du kanskje kan ha en fødselsdepresjon? Jeg tror du uansett bør snakke med noen alene, for det virker som om du er litt deprimert. Da trenger man å finne ut av det og få overskudd til å greie å være seg selv. Du kan begynne hos legen din, har du helt små barn kan kanskje helsestasjonen også hjelpe.

Det virker som om dere har kjørt dere inn på feil spor. Du er sliten og gjerne deprimert. Dere har sklidd fra hverandre, han greier ikke lenger å vise deg at han setter pris på deg. Da er det ikke så rart om du sliter med å finne følelser for ham akkurat nå. Det betyr ikke at ting ikke kan repareres. Så prøv å få igang en ordentlig samtale med ham når dere er edrue i morgen, ikke kritiser, si at du er redd dere sklir fra hverandre og at du ønsker at dere forsøker parterapi.

Klem ❤️

Anonymkode: 5f926...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill tid for parterapi på fvk.

Jeg vet det er tungt akkurat nå og det kan kjennes ut som alle følelser er borte - men for mange går det an å vekke forholdet til live igjen. Tiden med små barn er den mest ekstreme for parforholdet. Søvnmangel og uro og stress og ansvar og plikter setter både følelser og kommunikasjonsevne på en alvorlig prøve. Men det er faktisk håp likevel. I alle fall om dere begge er villig til å gi det en sjangse og se om dere kan få det bedre sammen. Akkurat nå har ingen av dere det vel så veldig bra i parforholdet. 

Sender en stor klem!

Anonymkode: 2c427...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som om dere ikke snakker ordentlig sammen.

Høres ut som om dere bør prøve parterapi. Har dere små barn så er jo det en tøff periode og det er lett å miste kjæresteforholdet. Det betyr ikke at det ikke er mulig å finne tilbake til hverandre. Men skal dere greie det så må dere lære dere å kommunisere bedre enn dere gjør nå.

Prøv å se om du greier å ikke kritisere ham, men fortelle ham at du savner kjæresteforholdet dere hadde før, savner at dere var mer naturlig nær hverandre, ga hverandre kjærtegn.

Har du så små barn at du kanskje kan ha en fødselsdepresjon? Jeg tror du uansett bør snakke med noen alene, for det virker som om du er litt deprimert. Da trenger man å finne ut av det og få overskudd til å greie å være seg selv. Du kan begynne hos legen din, har du helt små barn kan kanskje helsestasjonen også hjelpe.

Det virker som om dere har kjørt dere inn på feil spor. Du er sliten og gjerne deprimert. Dere har sklidd fra hverandre, han greier ikke lenger å vise deg at han setter pris på deg. Da er det ikke så rart om du sliter med å finne følelser for ham akkurat nå. Det betyr ikke at ting ikke kan repareres. Så prøv å få igang en ordentlig samtale med ham når dere er edrue i morgen, ikke kritiser, si at du er redd dere sklir fra hverandre og at du ønsker at dere forsøker parterapi.

Klem ❤️

Anonymkode: 5f926...ca5

Tusen takk for svar😊

Ja jeg tror nok jeg er deprimert dessverre...har bare lyst på litt pusterom.Savner å føle meg elsket.Savner å føle lyst.Jeg føler vi bare er sammen for vi «må».Tror nok parterapi kan være tingen.Jeg er bare så skuffet, trodde det skulle bli en koselig kveld...

Anonymkode: 09f08...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

vi er i bursdag idag, tatt inn på hotell

jeg ville avslutte og gå til rommet tidligere enn de andre(han hadde jo ikke trengt det)...Jeg tenkte vi skulle kose oss

Anonymkode: 09f08...52f

Kanskje han bare ville feire bursdag som dere var der for å feire, men følte seg forpliktet til å avbryte for å bli med deg på rommet.

Jeg synes ikke du skal torturere han ved å tvinge han med til de feministiske "flinke pikene" på fvk, som enkelte andre foreslår her. Mye mulig han stikker om du blander inn det apparatet der.

Neste gang kan dere heller avtale på forhånd når dere skal dra fra bursdag. Så blir nok begge fornøyd!

Anonymkode: 675a0...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bestill tid for parterapi på fvk.

Jeg vet det er tungt akkurat nå og det kan kjennes ut som alle følelser er borte - men for mange går det an å vekke forholdet til live igjen. Tiden med små barn er den mest ekstreme for parforholdet. Søvnmangel og uro og stress og ansvar og plikter setter både følelser og kommunikasjonsevne på en alvorlig prøve. Men det er faktisk håp likevel. I alle fall om dere begge er villig til å gi det en sjangse og se om dere kan få det bedre sammen. Akkurat nå har ingen av dere det vel så veldig bra i parforholdet. 

Sender en stor klem!

Anonymkode: 2c427...c87

Tusen takk💗💗

Ja akkurat nå føles det som om alle følelser er borte.Jeg prøver fortvilet å lete etter en gnist.Jeg hadde visst for høye forventninger til denne helga...

I en hektisk hverdag er det ikke tid til hverandre.Jeg er så sliten når det er kveld at jeg sovner med unga.Ingen tid til nærhet da.

Anonymkode: 09f08...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manglende kommunikasjon? 

Forskjell på hvordan ting presenteres. «Skal vi avslutte tidlig, og gå tilbake til hotellrommet?» signaliserer som regel «Jeg er gammel og trøtt, og gidder ikke mer». 

Mens «Hva sier du til at vi sniker oss litt unna på hotellrommet, for litt kos? Har et nytt undertøysett jeg vil vise deg» inviterer faktisk til noe. 

Jeg gidder heller ikke å stikke tidlig fra en bursdag for å legge meg på et hotellrom. Med mindre det er fordi man inviteres til noe spennende 😉 

Anonymkode: b644e...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke du skal torturere han ved å tvinge han med til de feministiske "flinke pikene" på fvk, som enkelte andre foreslår her. Mye mulig han stikker om du blander inn det apparatet der.

Ja, jøss - å bli tvunget til å jobbe med et forhold man selv har valgt å gå inn i må være noe dritt! 

Anonymkode: f8f6e...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar😊

Ja jeg tror nok jeg er deprimert dessverre...har bare lyst på litt pusterom.Savner å føle meg elsket.Savner å føle lyst.Jeg føler vi bare er sammen for vi «må».Tror nok parterapi kan være tingen.Jeg er bare så skuffet, trodde det skulle bli en koselig kveld...

Anonymkode: 09f08...52f

Men... han trodde det skulle bli en koselig kveld ved å være lenge i bursdagen uten unger for en gangs skyld. 

Jeg skjønner deg. Men du må fortelle han hva du vil og hva du savner. Rett ut. Han er ikke tankeleser. 

Anonymkode: e1170...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lyst til å gå tilbake på rommet for å kose deg med mannen, så er jo gnisten og lysten der. Akkurat nå er den bare druknet i skuffelse. Hadde du ikke hatt følelser for mannen, ville du foretrukket å feste og håpet at han sluknet med klærne på, slik at du slapp å ligge med han. 

Anonymkode: 1b7bd...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde tydeligvis forskjellige forventninger til denne bursdagen.. Veldig greit å prate om slikt på forhånd.

Anonymkode: 0ac4e...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han bare ville feire bursdag som dere var der for å feire, men følte seg forpliktet til å avbryte for å bli med deg på rommet.

Jeg synes ikke du skal torturere han ved å tvinge han med til de feministiske "flinke pikene" på fvk, som enkelte andre foreslår her. Mye mulig han stikker om du blander inn det apparatet der.

Neste gang kan dere heller avtale på forhånd når dere skal dra fra bursdag. Så blir nok begge fornøyd!

Anonymkode: 675a0...3c1

Ikke skarpeste kniven i skuffen som tror dette dreier seg om en bursdag...

Anonymkode: 5f926...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du hadde lyst til å gå tilbake på rommet for å kose deg med mannen, så er jo gnisten og lysten der. Akkurat nå er den bare druknet i skuffelse. Hadde du ikke hatt følelser for mannen, ville du foretrukket å feste og håpet at han sluknet med klærne på, slik at du slapp å ligge med han. 

Anonymkode: 1b7bd...bf5

Du sier noe der ja....

Jeg dro med et håp om at lysten skulle være der og deilig stund med mannen på hotell.Vi har slitt en del så hadde sett frem til dette.Vi var egentlig kjempe slitne begge to etter ei super hektisk uke så lysten var nok ikke på topp for noen av oss.Jeg avslutta kvelden fordi jeg var sliten og trøtt, i tillegg skuffa over null kjærtegn fra mannen.Ingen arm rundt meg, ingen kyss, ingen tegn til kjærtegn...jeg er sikkert teit som er skuffa, men jeg er nå det🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 09f08...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke skarpeste kniven i skuffen som tror dette dreier seg om en bursdag...

Anonymkode: 5f926...ca5

Hva er årsaken til at du svarer slik? Hva ønsker du å oppnå med det? 

Anonymkode: 4f414...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...